Hej Aminorådgivere ![]() Kan det at drive MLM sidestilles med en forretning? Kan man forestille sig at man driver MLM ved at reklamere på Google, i butikker, på arbejdspladser osv. Hvilket jeg gør nuværende. Kan man så også reklamere i avisen? Kunne man forestille sig at man kunne reklamere i lokalavisen? Jeg må ikke nævne firmaet, men jeg kunne henvise til min hjemmeside o.lign. Grunden til at jeg spørger er, at jeg har svært ved at få mig selv til at "opsøge" venner og familie på en lovlig og etisk måde. Derfor kan jeg godt se konflikten i forhold til MLM og min indstilling. Men nu synes jeg at firmaet jeg forhandler fra har gode produkter og jeg er på overvejelsesplan om en webshop burde være næste skridt. Synes ikke det fungerer med min hjemmeside. Der er ikke kontakt til kunden. I en anden tråd blev der opfordret til at lave flyers og sætte på biler, at lave gule ærter osv. Alle kneb gælder, men kan man koble MLM sammen med den form for markedsføring? Håber I kan forstå min tankegang.... er frustreret over manglende evne til at være supersælger *G* |
Hej Fru Fisk
Det allerførste jeg vil rette en lille (men venlig) kritik imod er din udtalelse: "Alle kneb gælder".
Det er en rigtig rigtig skidt holdning at have og hvemend der prøver at bilde dig det ind, burde have et par over nakken. ;)
Jeg tror ikke det er dine egne ord, da du netop skriver omkring etik og morale.
Hvis du ligefrem holder fast i, ikke at ville implicere venner/familie; så kan jeg godt undre mig lidt.
Venner/familie burde ikke være ens primære målgruppe; men hvis firmaets produkt/koncept ikke engang er godt nok til, at disse evt. ville være kunder i din butik... Jamen er du virkelig så så sikker på at produkterne er så fede?
Jeg har flere kunder bl.a. venner og familie og selvom disse ikke tager del i min MLM forretning, så er de skam glade for produkterne alligevel og køber dem på baggrund af det.
Så hvad er det egentlig du vil sælge? Produkterne eller MLM forretningen?
Hvis det kun drejer sig om, at sælge MLM forretningen - så kan jeg nok godt forstå at du ønsker den distance.
Men fortæl evt. lidt om; hvordan du ser håndterligheden af konceptet og produktet. Hvordan står det til med relevansen af produktet og kan du se dig selv stolt af den forretning du vil repræsentere?
Men fortæl evt. lidt om; hvordan du ser håndterligheden af konceptet og produktet. Hvordan står det til med relevansen af produktet og kan du se dig selv stolt af den forretning du vil repræsentere?
Du kan jo ikke bygge en MLM forretning op med modvilje. - Så hvad holder dig tilbage ven? :)
Mvh.
James