Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agent til boligsalg i Tyrkiet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et mindre velindarbejdet og velfungerende ejendomsmæglerfirma, der tilbyder solhungrende danskere og nordmænd boliger i Tyrkiet. Jeg er selv bosat i Tyrkiet.

I forbindelse med udvidelse af både aktiviteter og portefølje, søger jeg agenter til at varetage det danske marked.

Så har du en stor kontaktflade, og har mod på at starte som agent med mulighed for meget stor indtjening, hører jeg gerne fra dig.

Det er også muligt, at du har lyst til at blive partner med mig på et eller andet niveau. Har du andre idéer til hvordan vi sammen kan tiltrække flere kunder til kvalitetsboliger på den Tyrkiske Soilkyst, hører jeg også meget gerne fra dig.

Hold dig endelig ikke tilbage. Har du det rette engagement og en stor grad af entusiasme og frygtløshed, kunne dette gå hen og blive den helt store chance for dig.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:08
Hej DT

Hvordan er sådan en aftale skruet sammen? Skal agenten nærmest være ejendomsmægler eller skal han/hun bare sende interesserede i din retning?

Hvordan afregner man? Er det en del af købssummen, vi taler om?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:00
Hej Anders!

En agentaftale kan være strikket sammen på mange måder. Den mest almindelige er, at agenten sender seriøst interesserede herned, hvorefter jeg tager mig af resten. For det stykke arbejde udarbejdes en kontrakt mellem mig og den pågældende agent, hvoraf det fremgår hvor stor en procent af købsprisen, der tilfalder agententen ved salg.

Så det er absolut ikke nødvendigt at være ejendomsmægler. Du guider bare interesserede ned til mig, og jeg laver en fremvisningstur for dem, hvor de ser de boligemner, der er relevante for de pågældende. Du har fortinden fået alt materiale vedr. mine boligemner til gennemsyn, så du ved alt om de forskellige boliger. Så den første sortering af boligemner foregår fra din side. Det er muligt, at du ikke kan svare på alt, den pågældende spørger om - i så fald tager jeg over, hvor du giver slip.

Den første kontakt mellem den interesserede og mig, vil være enten pr. email eller telefonisk. Herefter er dit arbejde færdigt og jeg tager over. Du har ingen juridisk ansvar - men selvfølgelig et moralsk ansvar overfor de mennesker, du sender herned.

Derfor er det også vigtigt, at vi - hvis vi skal samarbejde - lærer hinanden at kende mere end her pr. emailkorrespondance.

Men vi er jo nødt til at tage det første skridt her på nettet, hvis vi skal ud på en  spændende "rejse" sammen. Og her er emailsystemet jo genialt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)