Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Under diskussionen "Hjælp til webshop" kom der nogle gode indlæg omkring PBS.

Thanh ønskede at tilbyde en betalingsmodul for kunderne, hvor han står for betalingen, og butikken får pengene.

Jeg har tidligere udviklet en by-ehandelsportal (www.aarsshoppen.dk) - hvor vi også gerne ville tilbyde indkøb i flere butikker, og betaling én gang, ét sted.
Det kunne vi ikke pga. PBS. Hvis vi skulle gøre det, så handler kunden med os, og vi får pludselig ansvaret for varene, levering, og ikke mindst reklamation. Og dette gælder også hvis butikken lukker, så hænger vi stadig på varene.
Da vi nævnte problemerne for PBS i foråret 2001, nævnte de at med den stigende fokus på internet handel, og forskellige fællesløsninger, så kiggede de på en ændring af deres politik.

Andre indlæg siger dette ikke er sket.

Jeg syntes stadig dette er en skam for forbrugeren. Jeg ville da også gerne modtage et samlet tilbud på SpamFighter, Visitkort, og brochurer fra Kjer. Eller bedre endnu, vores eget overvågningsprogram + sitemap + SpamFighter.

Jeg håber lidt at folk vil komme med deres kommentare igen, og måske kan lufte nogle muligheder ud over PBS ?

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning og diagnosticering - vi gør det bare bedre!
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej René!

Jeg mener ikke, at det er nødvendigt med den fælles betaling, men vi kan få (forhandle med) PBS og andre betalingsudbydere til at ændre deres prispolitik, så at den passer bedre sammen med det internationale marked.

Abonnementsafgifterne for de danske virksomheder er ikke særligt høje, men jeg regner med, at for mange virksomheder i ulandet er de store beløb.

Chuuuuu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)