Hvad er Adwords Uddannelsen? Adwords uddannelsen kommer til at være et learning-center med video-guides lavet af mig, hvor jeg forklarer og viser, step-to-step, hvordan man skal oprette og optimere sin Adwords konto.
I Januar kan du forvente at finde en masse Adwords-videoer om f.eks. "hvordan man strukturer en Adwords-kampagne", "Hvordan man optimerer sin Quality Score", "Hvordan man finder de bedste søgeord" osv.
Passer Adwords-niveauet til dig? De første videoer starter helt fra scratch, hvor jeg viser dig hvordan man opretter en Adwords konto, tilføjer sine søgeord og annoncer osv. Fælles for alle videoerne er at du ser min skærm, mens jeg giver en forklaring på hvad der ligger til grunde for optimeringen. Og ja, der kommer også videoer på højt niveau som de garvede skal glæde sig til ;)
Hvad koster Adwords Uddannelsen? Prisen for Adwords Uddannelsen er ikke fastlagt endnu, men der kommer til at være en gratis-udgave.
Hvis du har nogle spørgsmål, ønsker eller feedback, så kan du bare stille dem her. Du kan også læse lidt mere om mig og Adwords uddannelsen på min blog.
Jeg glæder mig rigtig meget til at du får disse videoer lagt online, da jeg netop skal til at leje med adwords. Det bliver i det nye år?, eller får vi at se nogle videoer inden?
Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk
Simon: Ja, de første videoer kommer online i Januar :)
Daniel: Du kan tro kommer meget materiale og ingen fyld - ren hands-on og lavpraktiske tips + en værktøjskasse, til de enkelte kapitler, som jeg tror mange vil blive glade for.