Ovenpå en omgang total drengerøvs-weekend - bl.a. Cool Car Race på Flyvestation Aalborg idag, ja så var der lidt tid til at få tjekket netbanken og ryddet nogle betalinger af vejen. 2 irriterende af slagsen - heraf en til r*vp*ler pengemaskinen, EuroPark - for en parkering hvor jeg havde glemt at stille p-skiven (kører med p-watch i den ene bil - og havde glemt mangel på samme i den anden). Det er helt umuligt at argumentere for at jeg rent faktisk ikke overskred tidsperioden - var nemlig kun parkeret i sølle 5 minutter! Den anden regning var til FedEx - dem har jeg såmænd intet af udsætte på - de leverer blot en pakke - for et amerikansk firma, som havde "glemt" at fortælle mig, at jeg stod for leveringsomkostningerne... som jeg på alle mulige måder havde sagt NEJ til, hvis det var blevet mig informeret inden... Længere historie - men et er at betale regninger - men noget andet er at betale irriterende regninger som er en blanding af dumhed, glemsomhed eller mangel på dobbelttjek! De er ligeså irriterende, som når man får mega-regning fra mekaniker på reparationer på en bil, du hverken kan se, mærke eller høre når du kører fra værkstedet. De der usynlige ting, som engang imellem skal udskiftes. Af samme grund trak jeg fornyligt hele forsikringskortet da vi havde en forsikringsskade på huset - normalvis vil jeg selv lave de ting der skal laves - men skader var på loft, herunder udskiftet af spær, undertag og el-installationer... alle sammen usynlige! Hader at lave noget, man ikke kan se bagefter - så forsikringsselskabet fik lov til at stille med alt i håndværkere - og fik altså dermed ikke nogle besparelser på selv at lade mig lave det... Nå, det var lige for at få lidt luft i det offentlige rum ;-) |
Søndag på netbank med FedEx og EuroPark - øv regninger!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)