Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er det snart jul...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:

Hehe genial side. Men der er jo ikke den opskrift som jeg kender fra min mor af... Der skal da bruges Rom-essens og ikke mandelessens! Se det er guf *G* Men mon ikke der er næsten lige så mange forskellige opskrifter som der er folk der spiser det.

Uden at kommenterer for meget, vil jeg da anbefale et "skvæt" rigtig Jamaica Rom i stedet for essens

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 20:19

Havregrynskugler, mums!

Nu er jeg desværre ikke selv så god til alt det med madlavning, men det kunne være at jeg skulle få min bette mor til at lave nogle. :P

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:14

Synes siden ser rigtig god ud.

Nu tænker jeg bare med det samme, at det er vel begrænset hvor relevante annoncer kan blive på denne side, der er vel næppe nogle som reklamere på dette søgeord, eller denne type søgord.

Er det noget du har tænkt over?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 08:04

Det skal man ikke sige. Der vises annoncer for både 'Bage opskrifter' og 'Sprød flæskesteg' hvilket relatere meget godt. Der findes også en del webshops med affiliate hvor der forhandles køkkenudstyr.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:40

hvad jeg kan se er der kun en side på siden blev lidt forvirret ville se de andre havregrynskugler opskrifter med kunne kun finde en ? hvorfor have flere links når der kun er en side på siden

billeder af havregrynskugler kunne jeg godt tænke mig at se , hvor lækker er de at se på Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:01

Hej Mikael,

Det var kun designet jeg havde lagt op. Nu har jeg fået tilføjet to opskrifter, og flere følger.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)