Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gør jeg noget forkert, mit site er faldet 6 pladser på 3 dage.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Hvis jeg stopper mine adwords, så falder vi lynhurtigt 15 pladser så måske det kan have noget med det at gøre.?

Hej,

Inden der er nogle, som vælger at tro på dette vil jeg gerne påpege, at der på ingen måde er direkte sammenhæng mellem AdWords og SEO.

Du får ikke nogen direkte SEO gevinst eller straf ved at køre AdWords.

Mvh. Andreas.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:20

Hey Tak for indput,

viewstate skulle være fjernet.
hvis der er andre der Bruger DNN så er her en lille guide til optimering,
http://dotnetnuke-solutions.blogspot.com/2009/02/dnn-optimization-steps.html

jeg er også intraseret i hvilken app du bruger.

jeg bruger selv et par andre apps , men denne ser intrasant ud :)

Igen TAK !!! så må vi se om det gør en forskæld. syntes dog det er underligt at sites der i mine øjne er døde bliver ved med at ligge bedere.

og at efter en lang tid stabil plasering begynder den at flyve rundt lige pludselig :)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:22

Andreas Lolk:

PJEDSTED:

Hvis jeg stopper mine adwords, så falder vi lynhurtigt 15 pladser så måske det kan have noget med det at gøre.?

Hej,

Inden der er nogle, som vælger at tro på dette vil jeg gerne påpege, at der på ingen måde er direkte sammenhæng mellem AdWords og SEO.

Mvh. Andreas.

Hey er enig i at der ikke direkte er sammenhæng, men hvis AdWords generer mange besøgende har dette så ikke en indvirkning på de organiske ? eller sorterer google denne trafik fra ?

/Jacob

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:44

Jacob Ipsen:

Andreas Lolk:

PJEDSTED:

Hej,

Mvh. Andreas.

Hey er enig i at der ikke direkte er sammenhæng, men hvis AdWords generer mange besøgende har dette så ikke en indvirkning på de organiske ? eller sorterer google denne trafik fra ?

/Jacob

Hej Jacob,

Den eneste gevinst du har ved AdWords i forhold til SEO finder du også ved bl.a. sociale medier, anden PPC annoncering eller anden annoncering.

Denne gevinst er, at når du sender mange besøgende til dit website, så er chancen for, at nogle af disse besøgende opretter links til dig rundt omkring større end hvis du ikke havde haft disse annonceringer.

Du har ikke nogen SEO-gevinst "bare" ved at have mange besøgende på dit site fra AdWords. 

Mvh. Andreas.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:51

Andreas Lolk:

Hej Jacob,

Den eneste gevinst du har ved AdWords i forhold til SEO finder du også ved bl.a. sociale medier, anden PPC annoncering eller anden annoncering.

Denne gevinst er, at når du sender mange besøgende til dit website, så er chancen for, at nogle af disse besøgende opretter links til dig rundt omkring større end hvis du ikke havde haft disse annonceringer.

Du har ikke nogen SEO-gevinst "bare" ved at have mange besøgende på dit site fra AdWords. 

Mvh. Andreas.

Ok så blev jeg lidt klogere,
jeg har brugt den sidste time på at lave div optimeringer på min DNN installation.
dette lader til at gøre load time betydelig bedere. har dette noget at sige ?

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:55

Jacob Ipsen:
dette lader til at gøre load time betydelig bedere. har dette noget at sige ?

Ja - Det er en parameter som Google tilføjede for 6 måneder siden. Det er nok også en af grundene til at Google har opsat "Site Performance" i GWT.

Dbh. Chris
230v LED spot

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 07:38

Ang. applikationen jeg har brugt i mit screenshot, så er der tale om Market Samurai.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 09:10

Rasmus Lindgren:
Ang. applikationen jeg har brugt i mit screenshot, så er der tale om Market Samurai.
Mange tak. :)

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Lystrup
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:04

Hej Jacob

Prøv at tjekke din bounce rate, med Google analytic.

Jeg følger en stribe ændringer på nogle af vores konkurrende websider/søgeord.
Nogle af dem, der var helt udkonkurreret, af meget søgeoptimeret konkurrenter er kommet i toppen igen. 
Det er ikke fordi de har masser af besøg, søgeord, eller backlinks at de kom op igen. 

men, de er bare mere relevante og har faktisk bedre indhold og når jeg efter min overbevisning, skal sige hvordan de nu sortere efter det, kan jeg kun sige at parameteren bounce rate er blevet langt mere vigtig,

Jeg vil gætte på din bounche rate ligger ca. på 35-45% 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:12

Bounce rete er det det der på dansk hedder afviselse % ?
ligger omkring 40%

men hvordan undgår man det ?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)