Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal man finde sig i? (Hvad med Censur fra Amino)

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
det du skrev og dette her skriver man bare ikke , hvad er det for en tone  PS han har fået et par gode priser på udførsel af arbejdet - så han er bare en fedterøv

Rolig nu Michael. Manden har haft en lille uge til selv at gøre tingene, han har fået priser på 2.000 til 5.000 for at udføre opgaven, han har dermed spildt andres tid da han jo ikke vil betale småpenge for opgaven.

Og hvis man først opretter en tråd hvor man søger folk til at gøre det mod betaling, for dernæst at lære der findes programmer til den slags, dertil så at bede en konsulent om navnet på programmet - det er i min verden den ulitmative definition af en fedterøv - tæge.

Vi skal også nok lige passe på med at der er rum og plads til alle slags mennesker og de fleste skriveformer, for ellers ender Amino jo med at være et sted hvor indlæg altid ligner en svarskrivelse på en indbydelse til banquet hos Dronningen Wink

Mikkel er en stædig rad og eneste fejl i mine øjne er, at han ikke spurgte ind til hvor mange penge gutten havde til at få opgaven løst for tidligt i korrespondancen..

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:11 | Låst

Mikael christiansen:

har læst i din profil , du har altid ret , det har ingen altid

Det kaldes ironi min ven :)

Mikael christiansen:

meget korte svar der svares hvorfor gør du det  ,  3- 4 ord forklare ikke meget derved ikke brugt meget tid og du har ikke videre formidlet noget viden.

Jeg gider ærlig talt ikke diskutere min rolle i det her, den er 100% irrelevant. Den her tråd handler om en fremmedes opførsel overfor en hvoraf han forsøger at nasse gratis ydelser, den handler ikke om hvad jeg kan og bør gøre når jeg gir gratis ydelser ... Jeg søger ikke ikke noget "svar" som du forsøger at give, jeg ønsker udelukkende at informere.

Så vil råde dig til at læse indlægget igen uden at lede efter spørgsmål, og så lære af det med et frisk syn på sagen. Det gælder oså jer andre der tror jeg søger hjælp :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:16 | Låst

softwaremanden:

For øvrigt tror jeg også det vil give dig et sjovere liv, hvis du ikke skal sidde og hidse dig op, hver gang en kunde skriver noget du ikke er enig i.

Hej Ven

Tak for input, for at slippe for at gentage mig selv vil jeg henvise til det svar jeg har lige har givet Mikael :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:20 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:
det du skrev og dette her skriver man bare ikke , hvad er det for en tone  PS han har fået et par gode priser på udførsel af arbejdet - så han er bare en fedterøv

Rolig nu Michael. Manden har haft en lille uge til selv at gøre tingene, han har fået priser på 2.000 til 5.000 for at udføre opgaven, han har dermed spildt andres tid da han jo ikke vil betale småpenge for opgaven.

Og hvis man først opretter en tråd hvor man søger folk til at gøre det mod betaling, for dernæst at lære der findes programmer til den slags, dertil så at bede en konsulent om navnet på programmet - det er i min verden den ulitmative definition af en fedterøv - tæge.

Vi skal også nok lige passe på med at der er rum og plads til alle slags mennesker og de fleste skriveformer, for ellers ender Amino jo med at være et sted hvor indlæg altid ligner en svarskrivelse på en indbydelse til banquet hos Dronningen Wink

Mikkel er en stædig rad og eneste fejl i mine øjne er, at han ikke spurgte ind til hvor mange penge gutten havde til at få opgaven løst for tidligt i korrespondancen..

Jeg ved godt Mikkel tone er lidt grov, vil det lyde for de fleste som ikke følger debatten og kun har set et par tråde svar fra ham, nu kender jeg hvordan han svare normalt, så ved det hans facon at svare på, dog vil , denne tone støde mange mennesker .

Jeg ved derfor det ikke er personlig angreb, den tone han skriver, med hans facon at svare på , på med vis en person jeg ikke kendte svaret i denne tone , ville jeg blive sur i ekstrem grad, for den tone køre man bare ikke synes jeg.

Alle og enhver har ret til at vælge den billigste og bedste til sin opgave, og derved er man ikke en fedte røv, den person der spørger flere bruger de frie markedskræfter til at vælge den bedste til opgaven

Selvfølge skal der plads til en debat, med vis synes man bliver stødt over et sprog, skal man selvfølgelige sige det, dog de hypper korte svar der ikke videreformidler nogle viden og svar så kort, at svaret er u brugeligt. Og køre efterfølgende også den tone som jeg så i linket til e-mail imellem Mikkel og kunden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:23 | Låst

omar:

Det var måske det du skulle have svaret ham :-)

Det var også den besked han havde fået hvis jeg havde vurderet ham som en potentiel kunde, hvis han havde spurgt offentligt på Amino eller hvis jeg generelt havde vurderet det umagen værd :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:33 | Låst

Mikkel Mikjær Christensen:

Mikael christiansen:

har læst i din profil , du har altid ret , det har ingen altid

Det kaldes ironi min ven :)

Mikael christiansen:

meget korte svar der svares hvorfor gør du det  ,  3- 4 ord forklare ikke meget derved ikke brugt meget tid og du har ikke videre formidlet noget viden.

Jeg gider ærlig talt ikke diskutere min rolle i det her, den er 100% irrelevant. Den her tråd handler om en fremmedes opførsel overfor en hvoraf han forsøger at nasse gratis ydelser, den handler ikke om hvad jeg kan og bør gøre når jeg gir gratis ydelser ... Jeg søger ikke ikke noget "svar" som du forsøger at give, jeg ønsker udelukkende at informere.

Så vil råde dig til at læse indlægget igen uden at lede efter spørgsmål, og så lære af det med et frisk syn på sagen. Det gælder oså jer andre der tror jeg søger hjælp :)

Har fattet din svar måde er ironi mange , med man skal lige have et kendskab til din svar facon , det ved ikke person der ikke debatter ligeså meget på portalen som f.eks. mig

Nasser er lidt overdrevet et par e-mail frem og tilbage , med et par linjer ord maks. med du har jo ironi , så tager ikke alt seriøst hvad du skriver, med som udenfra kommet er det godt at skrive hvordan ens andet svar forståes og den normale tone , man køre over for andre , betyder , man kender persons , svar måde og ved godt disse hård svar ikke er personligt ment med det ved en totalt udenfra kommet person ikke

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Alle og enhver har ret til at vælge den billigste og bedste til sin opgave, og derved er man ikke en fedte røv, den person der spørger flere bruger de frie markedskræfter til at vælge den bedste til opgaven

Jamen sådan er vi jo så forskellige.

En opgave med at tage 5.000 billeder og tekst fra et webside og lægge det op på en anden side manuelt er et enormt arbejde. At gøre det via software og også en del arbejde men langt fra det samme som manuelt.

Men Michael prøv at sætte tingene lidt i kontekst istedet for at tage tingene ud af kontekst.

Hvis man vil vil sælge modeting og elektronik og bygge en hjemmeside med 5.000 produkter og ikke har enten 2.000 eller 5.000 til at betale for opgaven, så har man ikke råd til at drive den shop, meget simpelt.

Så jeg mener ikke det kan ses så isoleret som et svar der er kort og kontant. Og et eller andet sted skal gratisydelserne jo også stoppe. For hvis iværksættere bare tror man kan komme sovende til tingene eller gratis, så måber de jo den dag de skal betale husleje selv - i overført betydning.

Som jeg skrev tidligere - 80% af alle iværksættere fejler. En hel del af dem kunnet have fået en bedre start ved ikke at tro alt er så nemt som erhvervsdrivende.

Jeg mener seriøst at man burde indføre et virksomhedskørekort som skal bestås før man kan få et cvr nummer, så man i det mindste er sikker på at den grundliggende viden omkrig det at starte og drive virksomhed er i orden.

Og det er skatteyderne der indirekte er med til at betale regningen for de 80% der fejler og det tab der kommer i form af manglende skatter, moms, og tab hos leverandører osv osv osv..

Jeg er faktisk ved at tro at der er mange der ikke aner hvad en iværksætter er.

Så hvis man ønsker Danmark skal gå foran med iværksætteri og vidensudvikling, så må man også stille krav til dem der skal være med i fremtiden om relevant minimumsviden.

Kunne være man skulle starte en undervisningsvirksomhed med 2 undervisningsdage om ugen Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:40 | Låst

Anders Christensen:

Jeg slettede din tråd med henvisning til at det var et personangreb og bad systemet om at sende dig en mail med begrundelsen for sletningen, så hvis du ikke har modtaget den mail beklager jeg da det.

Hej Anders

Det er rigtigt nok vi har fået at vide at vi ikke må lægge den slags på Amino ... derfor lagde jeg det på min egen blog og henviste blot til det istedet, hvilket er helt i tråd med reglerne. Derudover er indholdet endda annonymiseret .. så din undskylding holder ingen steder ... men tak fordi du gav dig til kende :)

Anders Christensen:

Nu sletter jeg så dit link i denne tråd, under henvisning til at det er personangreb endnu engang.

Ja normalt ville jeg bede dig lade være med det, men nu giver det mig jo så en mulighed for at få rettet stavfejlen i URL'en.

Nu har jeg så fulgt reglerne, så lad venligst mit link være: <link slettet af moderator>

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:46 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Det vil jeg godt give dig ... jeg basseret _meget_ ofte mine beslutninger på min "gut feeling" og ham her scorede -42 på første email ... og jeg fik jo ret :)

Efterfølgende har jeg fået en masse feedback igennem Amino der også har genkendt personen og fortalt de har været udsat for ham også ... så jeg tager det faktisk som en confirmation af min "gut-feeling" :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:15 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Jamen sådan er vi jo så forskellige.

En opgave med at tage 5.000 billeder og tekst fra et webside og lægge det op på en anden side manuelt er et enormt arbejde. At gøre det via software og også en del arbejde men langt fra det samme som manuelt.

Men Michael prøv at sætte tingene lidt i kontekst istedet for at tage tingene ud af kontekst.

Hvis man vil vil sælge modeting og elektronik og bygge en hjemmeside med 5.000 produkter og ikke har enten 2.000 eller 5.000 til at betale for opgaven, så har man ikke råd til at drive den shop, meget simpelt.

Så jeg mener ikke det kan ses så isoleret som et svar der er kort og kontant. Og et eller andet sted skal gratisydelserne jo også stoppe. For hvis iværksættere bare tror man kan komme sovende til tingene eller gratis, så måber de jo den dag de skal betale husleje selv - i overført betydning.

Som jeg skrev tidligere - 80% af alle iværksættere fejler. En hel del af dem kunnet have fået en bedre start ved ikke at tro alt er så nemt som erhvervsdrivende.

Jeg mener seriøst at man burde indføre et virksomhedskørekort som skal bestås før man kan få et cvr nummer, så man i det mindste er sikker på at den grundliggende viden omkrig det at starte og drive virksomhed er i orden.

Og det er skatteyderne der indirekte er med til at betale regningen for de 80% der fejler og det tab der kommer i form af manglende skatter, moms, og tab hos leverandører osv osv osv..

Jeg er faktisk ved at tro at der er mange der ikke aner hvad en iværksætter er.

Så hvis man ønsker Danmark skal gå foran med iværksætteri og vidensudvikling, så må man også stille krav til dem der skal være med i fremtiden om relevant minimumsviden.

Kunne være man skulle starte en undervisningsvirksomhed med 2 undervisningsdage om ugen Smile

Selvfølgelige er det stort arbejde han beder, Det ved vi begge, det han advare imod er en der bruger, et par e-mail frem og tilbage og længere er den ikke

Fakta er dog de par e-mail imellem disse 2 personer har han ikke brugt ikke engang 30 minutter på , derved har han brugt langt længere tid at tilsvine en anden person, i denne tråde end at skrive med den person.

Selvfølgelige vis ikke ønsket opgaven skulle han have svaret, anderledes.

Et svar der grundig forklaret hvorfor ligesom han gjorde i denne her tråd. Som Omar gav ham et råd han havde gjort, jeg tror han bedre havde forstået og sikkert havde ventet længere tid til havde mere råd

Kolde og kontant svar der ikke siger noget er noget man taber mange kunder på langt sigt, vis ikke vil bruge tid på det, nogle gange vil han tabe mange kunder.

Selvfølgelige fejler nogle iværksætter med den stædig vinder, den vil finde den bedste pris og den bedste ydelse til prisen.

At være iværksætter er at starte sin egen virksomhed og tro på sin drøm og selvfølgelige god bank konto hjælper en del , for uden penge er det svært at starte op.

Selvfølgelige en god baggrunds viden om sin branche er ekstrem godt have i starten som iværksætter .

Viden som iværksætter at starte op er vigtigt dette kan vi kun blive enig om

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)