Rolig nu Michael. Manden har haft en lille uge til selv at gøre tingene, han har fået priser på 2.000 til 5.000 for at udføre opgaven, han har dermed spildt andres tid da han jo ikke vil betale småpenge for opgaven. Og hvis man først opretter en tråd hvor man søger folk til at gøre det mod betaling, for dernæst at lære der findes programmer til den slags, dertil så at bede en konsulent om navnet på programmet - det er i min verden den ulitmative definition af en fedterøv - tæge. Vi skal også nok lige passe på med at der er rum og plads til alle slags mennesker og de fleste skriveformer, for ellers ender Amino jo med at være et sted hvor indlæg altid ligner en svarskrivelse på en indbydelse til banquet hos Dronningen Mikkel er en stædig rad og eneste fejl i mine øjne er, at han ikke spurgte ind til hvor mange penge gutten havde til at få opgaven løst for tidligt i korrespondancen..
|
Mikael christiansen:har læst i din profil , du har altid ret , det har ingen altid
Det kaldes ironi min ven :)
Mikael christiansen:meget korte svar der svares hvorfor gør du det , 3- 4 ord forklare ikke meget derved ikke brugt meget tid og du har ikke videre formidlet noget viden.
Jeg gider ærlig talt ikke diskutere min rolle i det her, den er 100% irrelevant. Den her tråd handler om en fremmedes opførsel overfor en hvoraf han forsøger at nasse gratis ydelser, den handler ikke om hvad jeg kan og bør gøre når jeg gir gratis ydelser ... Jeg søger ikke ikke noget "svar" som du forsøger at give, jeg ønsker udelukkende at informere.
Så vil råde dig til at læse indlægget igen uden at lede efter spørgsmål, og så lære af det med et frisk syn på sagen. Det gælder oså jer andre der tror jeg søger hjælp :)