Hej De bedste hilsner |
The Hypnotist:Hej
sad og snakkede med nogle venner om det er lovligt at producere sin egen kosmetik f.eks fra det man kan købe hos urtegården (mener jeg det hedder) og så sælge det som et kosmetik proodukt.
Hvis man opfylder betingelserne og forstår indholdet af kosmetikbekendtgørelsen, så er det helt ok. Den kan gennemlæses her
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=12915
Når det så er sagt, så er det ikke verdens mest avancerede formularer (opskrifter) der findes på Urtegaardens hjemmeside, hvorfor I ikke skal forvente det store.
Det kræver relativ stor indsigt i ingrediensernes virke at markedsføre et produkt korrekt, og det er ikke noget man som "hjemmefabrikant" bare lige lærer.
Når det så er sagt, så er det et spændende område og der kan være mange penge og tjene, men det er ikke hurtige penge.
Der er mindst 2-3 her fra Amino der har fejlet indtil videre, og en af dem er ud af en meget dygtig familie f.s.a økologi og kosmetik, men det er ikke altid nok.
Men I kan få nogle gode stunder ved at prøve det af, og hvis I har spørgsmål som jeg ikke mener kommer for tæt på det jeg laver, så svarer jeg med glæde.
God fornøjelse.