Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iMac, MEGET lille tekst - hvordan gøres den større og læselig??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer..

 

Jeg har anskaffet mig en iMac 27".. men, når jeg starter alle mine programmer op (Adobe Creative Suite CS5, Office, ja alle programmer), så er teksten så lille at jeg ikke kan læse den... Har forsøgt at få manden til at tjekke det engang (troede jeg måske bare havde brug for briller Smile )

men, han ser altså det samme.. teksten er så lille at det bare ligner mærkelig tegn, hvilket er ret problematisk når jeg skal sidde og programmere.. Jeg har prøvet at ændre skærmopsætningen, men det resultere bare i at jeg ikke kan udnytte pladsen på den kæmpe skærm... og at teksten godt nok bliver større men også meget sløret...!

 

Så jeg håbede der var en frisk amino herinde, der kunne hjælpe mig på vej, til en læselig tekst...

 

ALLE andre gode går, ideer, tip til Mac, modtages med glæde... - har aldrig haft Mac før, og det er egentlig svært at vænne sig ti ikke at have de små genveje ved hånden.. Smile Og denne magic mouse.... Damn, kan man ik gøre den liiiidt hurtigere?? 

Mvh. Caroline Overgaard

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din iMac.. den står selv øverst på min ønskeliste til Julemanden i år. 

Jeg ved ikke om du har en mousepad, men har du det og du fører 4 fingre op eller ned så kan du se hhv. alle åbne programmer og hele skrivebordet :)

 

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 Niels.. det kan jeg godt forstå du ønsker dig... den er også fuldstændig fantastisk... Er helt vild med den.. Tak for tippet.. :o)

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej caroline.

Jeg kan umiddelbart ikke hjælpe dig med dit problem der - også selvom jeg er en erfaren mac-bruger.

Jeg bruger selv Magic-mouse og synes umiddelbart det er noget skrammel, der findes en masse andre af apple's muse som er bedre og hurtigere når man ikke bare skal sidde og spilde tiden og se 'sej' ud.

Måske jeg kan hjælpe dig hvis du svare mig på om din opløsning også er sådan her på f.eks amino.dk?

Bedste hilsner

Oliver

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom lige i tanke om..

Kender du den funktion hvor man zoomer på sider eller i programmer med musen, fungere ligesom på en Iphone/Ipad.

Den samme er det i musen, hvis du vil zoome ind og ud på teksten

Oliver

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline

Tillykke med din Mac. Når du lige vender dig til den, vil du aldrig fortryde valget, er jeg sikker på! :-)

Jeg tror dog desværre ikke du kan gøre teksten større. Det eneste du udmiddelbart kan gøre er at ændre opløsningen på skærmen. Men det har selvfølgelig også nogle mindre fede "bivirkninger".

Ellers kan du altid prøve CTRL = Rykke fingrene op/ned på musen (på midten af musen / scroll) for at zoome.

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes et stykke trejdepartssoftware hvor du kan indstille hastigheden på Magic Mouse - jeg bruger det selv privat og det fungerer fremragende. Jeg kan dog ikke lige huske hvad det hedder, men tjekker lige når jeg kommer hjem fra job.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)