Hej Alle Aminoer..
Jeg har anskaffet mig en iMac 27".. men, når jeg starter alle mine programmer op (Adobe Creative Suite CS5, Office, ja alle programmer), så er teksten så lille at jeg ikke kan læse den... Har forsøgt at få manden til at tjekke det engang (troede jeg måske bare havde brug for briller men, han ser altså det samme.. teksten er så lille at det bare ligner mærkelig tegn, hvilket er ret problematisk når jeg skal sidde og programmere.. Jeg har prøvet at ændre skærmopsætningen, men det resultere bare i at jeg ikke kan udnytte pladsen på den kæmpe skærm... og at teksten godt nok bliver større men også meget sløret...!
Så jeg håbede der var en frisk amino herinde, der kunne hjælpe mig på vej, til en læselig tekst...
ALLE andre gode går, ideer, tip til Mac, modtages med glæde... - har aldrig haft Mac før, og det er egentlig svært at vænne sig ti ikke at have de små genveje ved hånden.. Mvh. Caroline Overgaard |
Tillykke med din iMac.. den står selv øverst på min ønskeliste til Julemanden i år.
Jeg ved ikke om du har en mousepad, men har du det og du fører 4 fingre op eller ned så kan du se hhv. alle åbne programmer og hele skrivebordet :)