Din hjemmeside er flot. Informationen rigelig og præcis, dine brugere kan godt lide den og det kan I egentlig også, men hov mangler der ikke noget?
Hvordan konverterer I jeres besøgende om til kunder?Har I et færdigt produkt, med en helt fast pris er det ikke så svært, men sælger I services, sponsorater, medlemsskaber eller andre services så har I brug for dialog for at kunne sælge. Sådan sælges services via jeres hjemmeside!For effektivt at kunne sælge services er det vigtigt at I får gang I en dialog med kunden omkring dennes behov. Den mest effektive salgsproces der findes kan beskrives således:
Denne proces er internationalt anerkendt som en af de bedste metoder til at drive salg. Hvorfor har I ikke implementeret jeres hjemmeside, så den driver salget på denne måde? Lav en salgsorienteret hjemmeside, der giver mere salg og gladere brugere på under 10 min.Med Eregner.dk, har vi lavet et værktøj, der gør dig istand til at implementere et salgsflow på din hjemmeside på under 10 min. Her er metoden:
Alle informationer fra kunden sendes til din email, så du kan følge op på dit nye lead. Er det virkelig så enkelt? Prøv det selv. Sign op senest mandag og få 1. måned gratis og slip for opstartsgebyr.
|
Få flere leads fra din hjemmeside på 10 min.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)