Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere leads fra din hjemmeside på 10 min.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside er flot. Informationen rigelig og præcis, dine brugere kan godt lide den og det kan I egentlig også, men hov mangler der ikke noget?

• Hvor er resultaterne?
  • Hvor bliver kunderne af?

Hvordan konverterer I jeres besøgende om til kunder?

Har I et færdigt produkt, med en helt fast pris er det ikke så svært, men sælger I services, sponsorater, medlemsskaber eller andre services så har I brug for dialog for at kunne sælge.

Sådan sælges services via jeres hjemmeside!

For effektivt at kunne sælge services er det vigtigt at I får gang I en dialog med kunden omkring dennes behov. Den mest effektive salgsproces der findes kan beskrives således:

1. Få den potentielle kunde til at besvare nogle spørgsmål om dem selv eller deres behov
  2. Start en dialog med udgangspunkt i svarene
  3. Præsenter løsningerne ud fra kundens behov
  4. Giv den potentielle kunde et tilbud de ikke kan afslå!

Denne proces er internationalt anerkendt som en af de bedste metoder til at drive salg. Hvorfor har I ikke implementeret jeres hjemmeside, så den driver salget på denne måde?

Lav en salgsorienteret hjemmeside, der giver mere salg og gladere brugere på under 10 min.

Med Eregner.dk, har vi lavet et værktøj, der gør dig istand til at implementere et salgsflow på din hjemmeside på under 10 min. Her er metoden:

1. Find på en prisberegner / evaluering om jeres service. (brug bare papir og blyant)
  2. Skriv spørgsmål og svar op I et regneark
  3. Upload til Eregner.dk og kopier koden derfra ind på din hjemmeside
  4. Sæt formularen op, så den beder om kontaktoplysninger inden resultatet vises

Alle informationer fra kunden sendes til din email, så du kan følge op på dit nye lead. 

Nu har du en hjemmeside, hvor dine brugere kan få besvaret deres spørgsmål med en dynamisk formular, hvor du får leads helt automatisk og som giver flere kunder.

Er det virkelig så enkelt? Prøv det selv. Sign op senest mandag og få 1. måned gratis og slip for opstartsgebyr.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)