Websitet SpyFighter.dk er hermed sat til salg. Database: Microsoft Access Sidevisninger pr. månede: 2000-3000 Google AdSense indtjening pr. dag: ca. 2-3 $ Annonce/Reklame: via banner.dk. Beskrivelse: SpyFighter.dk er et forholdsvist ny started projekt som kunne blive stort hvis man investerede lidt penge og tid i det. Projektet sælges grundet tids mangel og et større projekt der presser på.. Køber får et dynamisk website der let kan videre udvikles, et website med muligheder...websitet kan opdateres og styres af alle!. Køber får tilmed forretnings/ide beskrivelse til evt. videre udvikling af websites fremtid. Pris: Prisen på websitet er inkl. webhotel, indhold, domæne navn og logo. Der er ingen pris fast sat dette website - så giv et bud. Andet: Har du nogen spørgsmål ang. SpyFighter.dk så spørg endelig :) |

Tager jeg meget fejl når jeg siger at det er lidt ironisk at der på spyfighter.dk er brugt et billede med noget der temmelig meget ligner en Apple laptop? Jeg mener det er jo ikke just fordi den platform er den mest kendte for at have problemer med spyware og lignende. De fleste af værktøjerne ser vist også ud til at være windows applikationer.

Nå men, god weekend og held og lykke med salget i hvert tilfælde.