Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Babyscoop.dk - kommentér gerne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi har lavet et lille website, hvor vi gerne vil hjælpe lidt til netshopping af børnetøj.
Der findes en del af den slags sider, og det er et fritidsprojekt som er skabt af ren interesse.
Men derfor drømmer man jo alligevel om, at det bliver godt og velbesøgt en dag:-)

Sitet hedder www.babyscoop.dk
Det er indholdsmæssigt stadig lidt tyndt i det, men der kommer selvfølgelig hele tiden mere information på siden.

I er mere end velkomne til at kommentere på det, hvis I har lyst.

Og hvis I kunne tænke jer at hjælpe os lidt gang ved at blive facebook-fans, så er det stort:-)

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Jens-Chr.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:03

synes mange af de shops i linker til er for korte beskrivelser 2- 3 linjer formidler ikke meget om hvad de handler

hvad er budskabet med siden ,jeg ser meste udgående links til andre sider.

Er budskabet et artiklen side eller database om de forskellige børne tøj shops ? .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:06

Hej Michael

Budskabet er at trække nogle elementer fra det online børnetøj-marked frem og henvise til de sider, vi syntes pt. er et kig værd - og så konstant at fornye og finde gode nye links til gode nye elementer. Det handler mest om at finde gode scoops i populær-områderne - altså ved de populære mærker eller de populæreste shops.

Vi vil helt vildt gerne kunne samle en database med konstant opdaterede info om spændende og gode scoops på markedet. Men det er klart, at der skal gå noget tid, før der er mere guf på:-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)