Det kan vi også godt prøve og lave en pris på til dig, du kan prøve og sende din printer model så laver vi nogle priser.
Du skal være velkommen
Epson Stylus Photo R285
Mvh.
Brian
Hej
Jeg kan lave en pakke med 801+802+803+804+805+806 for kr. 545,-
Og hvis de måtte være kompatible koster 801+802+803+804+805+806 kr. 294,-
Mvh Tonerland
Tak for tilbuddet. Beklager, men det er næsten 25% for dyrere end jeg køber det til nu. Men held og lykke med Jeres andre patroner og nye forretning.
mvh.
Brian
Okay helt fint, vi har ikke så gode leverandørere til originale blæk patroner da det mest er kompatible vi gør i. Ellers kan jeg tilbyde dig en gratis prøve så kan du se om den virker, og gør den det kunne du jo overveje og købe kompatible.
Vi ønsker at tilbyde kompatible printerpatroner og toner til printere til Danmarks billigste priser. Vi vil være billigst, hvilket understreges af vores prisgaranti. Vi tilbyder altid 5 % genbestillingsrabat samt levering indenfor 1-3 dage på lagervarer.
Fordele ved vælge Tonerland:
- Bredt sortiment på eget lager
- Prisgaranti
- Printgaranti
Altså hvis i vil noget, så SKAL varerne være på lager! Det der med 1-200 års leveringstid, det er sku lidt svært at leve med, når ens printer er død...
Bredt sortiment? Jamen hvilken kunde interessere sig for det? Har du patronen eller har du den ik... Det er det, jeg ville kigge efter, og alt andet er totalt lige gyldigt...
Printgaranti? HU?
Her gik jeg og troede, at Konika Minolta var et kendt mærke for deres kvalitet... Men de eneste patroner i har er til 1300 serie, som vist slet ik forhandles i butikkerne mere? Hva koster alle 4 farver til en printer i 2500 serien?
Vi ønsker at tilbyde kompatible printerpatroner og toner til printere til Danmarks billigste priser. Vi vil være billigst, hvilket understreges af vores prisgaranti. Vi tilbyder altid 5 % genbestillingsrabat samt levering indenfor 1-3 dage på lagervarer.
Fordele ved vælge Tonerland:
- Bredt sortiment på eget lager
- Prisgaranti
- Printgaranti
Altså hvis i vil noget, så SKAL varerne være på lager! Det der med 1-200 års leveringstid, det er sku lidt svært at leve med, når ens printer er død...
Bredt sortiment? Jamen hvilken kunde interessere sig for det? Har du patronen eller har du den ik... Det er det, jeg ville kigge efter, og alt andet er totalt lige gyldigt...
Printgaranti? HU?
Her gik jeg og troede, at Konika Minolta var et kendt mærke for deres kvalitet... Men de eneste patroner i har er til 1300 serie, som vist slet ik forhandles i butikkerne mere? Hva koster alle 4 farver til en printer i 2500 serien?
Hej Fashion-Seller
Vi har stort set alle mærker på lager samt en del på fjernlager. Ang. Konica Minolta, så er den først og fremmest svær at få fat i som kompatibel. Dernæst skal det siges, at disse printere ofte er store virksomhedsprintere, hvor virksomheden indgår en leasing aftale med forhandleren, således forbrugsstoffer skal købes igennem dem.
Printgaranti: Vi yder printgaranti - folk kan være skeptiske over køb af kompatibelt blæk fremfor de originale. Derfor yder vi printgaranti, således køberen ikke skal være i tvivl om, at der ikke tages nogen risiko ved købet, da de kan returneres.