Hej Vi snakker jo meget om brugervenlighed, design og div. shop løsninger. Jeg har lige været inde på www.intimo.dk - undertøj til mænd. Det er en shop der falder i min smag. Enkel og stilfuld. Nogen der kan identificere hvilke shop løsning det er?? Er den specielt udviklet?? Hilsen Morten |
Flot shop- til inspiration
____________________________________________________________ Hejsa! På vores nye internetbutik intimo.dk har vi gentænkt indkøbskurven, for at øge brugervenligheden. Derfor kunne vi godt tænke os at vise alle interesserede den og udbede os MASSERE af kritik og debat herom. Fokus har som skrevet, ligget på brugervenlighed og alt er lavet fra bunden i Photoshop, Macromedia, Php og Ajax. Prøv at ligge ting i kurven og gå så langt i vil i betalingsprocessen ;-) Giv os jeres feedback, ideer, ris og ros - alt er velkommen. Med venlig hilsen, Nicolai B. intimo.dk - undertøj med stil ____________________________________________________________ Men er enig i at det er en lækker side. |
Edit: Kender i andre flotte sider, så lav en show-off og send nogle links af sted :-) |
// Jesper Skov
Hej Jeg er helt enig i at det det er en super lækker hjemmeside/shop - man får virkelig lyst til at handle her! Vi er en design virksomhed som har eksisteret i små 6 år. Vi arbejder på et koncept til en webshop der primært skal sælge produkter vi selv har udviklet og designet - for os er det meget vigtigt at siden/webshoppen præsentere sig brugervenligt, men bestemt osse lækkert. Mit spørgsmål er nu, om det er muligt at lave en super lækker webshop (som www.intimo.dk) og samtidig er søgeoptimert, eller er der indgået nogle kompromier? |
Thomas Brinch-Møller
www.BasicElements.dk - til hjem, event og konference
Det er først når man begynder at lege med Flash at søgemaskineoptimering bliver mere eller mindre umuligt. |
Det kan man komme uden om med et simpelt javascript, der erstatter teksten med en flash fil, som importerer den samme tekst vha. eks. et XML dokument. Om google så brokker sig helt vildt over det, må SEO eksperterne vide... Mvh Regin Madsen mediaFusion |
Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
|
Hmm ja nu har jeg godt nok ikke prøvet det på en hel shop, men kan ikke lige se hvad forskellen skulle være? Ud over at man selvfølgelig er nødt til at lave en form for "shopskelet" til html/php/whatever filerne. Flash filen ville så eks. blot skulle tage en variabel med der fortæller hvilken side den blev kaldt fra...forestiller jeg mig. Som sagt har jeg ikke prøvet det på en hel shop, så kan godt være jeg overser en detalje. Mvh Regin Madsen mediaFusion |
Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
|
Hejsa! Det er mig der har lavet intimo.dk og til daglig arbejder jeg med interaktionsdesign og søgemaskineoptimering på div. internationale websites. Utrolig fedt at få kritik på websitet - specielt når der er konstruktive ideer til forbedringer ![]() Leger lidt med ideen om at omskrive applikationen til Ruby On Rails og prøve at sælge løsningen. Men det kræver stort arbejde for at kunne lave en vilkårlig webshop. Hvor meget syntes i man kunne tillade sig at tage for en webshop - enten pr. måned eller i start-up. Btw. intimo.dk bliver løbende videreudviklet mht. interaktionsdesign og søgemaskineoptimering - så kig forbi ind imellem. Else: Der er en større opdatering af "Gå til Kasse" på vej indenfor en uge, hvor søgemaskineoptimeringen også får et spark frem-ad. Kan forresten anbefale at læse Getting Real fra 37Signals. Mvh, Nico |