Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotoalbum til Gruppe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Motherfucking, fuck fuck fuck. 

For et stykke tid siden, redesignede Facebook deres billeduploader og siden da, har jeg haft problemer med at uploade og dele billeder korrekt til min Fanside.

Jeg ønsker:
At oprette et Fotoalbum til fansiden og dele det med fansne, INKLUSIV en besked/statusopdatering.

Men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke på nogen måde. Hvis jeg først skriver beskeden i statusfeltet på Gruppen og vælger at tilføje et billedalbum, bliver jeg efter billederne er uploadet taget ind i redigér dette fotoalbum og når den dér spørger om jeg vil offentliggøre dem, pusher den dem ud, uden statusopdateringen.

Hvordan helvede gør jeg så?

Lige da de redesignede featuren, havde jeg ydermere det problem, at den når jeg oprettede et album på den måde, faktisk gjorde det i min egen profil  (selvom det var via statusopdateringen på Fansiden) og pushede det ud til mine venner i stedet for til min fanside, (så den eneste måde jeg kunne lave et album var under min fansside billeder og dér oprette et nyt album og dele det, men så var der naturligvis ingen besked/statusopdatering med) men det lader til, at det er blevet fixet nu... men problemet er essentielt det samme. 

Er der andre, der oplever noget lignende?

 

Jeg har forsøgt med samme resultat i Safari, Firefox og Chrome. Jeg sidder på Mac. 

 

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Ja, det er også sådan jeg gør - men det jeg gerne vil, er dette: (Som jeg kunne tidligere)

 

Jeg kan se, at andre stadig kan gøre dette... og undrer mig over, om det måske er et mac/pc issue, eller hvordan helvede de så i øvrigt gør det?

 

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lone.

Umiddelbart ser det ud til at du mangler at tilføje teksten på "Rediger info" (i stedet for ved "tilføj kommentar").

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

For helvede, Miriam. 
Du er en skat - og jeg er en gigantisk idiot :-)

1000 tak, for hjælpen.  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)