Jeg har problemer med Facebook, og har brug for at kontakte Facebook .. Er der nogle venlige personer herinde på Amino, som kan linke mig til deres kontakt-side? (evt. email) |
Hvor kan jeg kontakte Facebook?
mark@facebook.com - Just kidding. Jeg tror ikke man kan kontakte Facebook direkte, uden at have en form for tidligere arbejdsforbindelse med dem. Forestil dig hvad de måtte bøvle med, hvis alle kunne kontakte dem direkte. Mit bedste råd er, at oprette et support-request. Der må vel være en måde at rapportere fejl på Facebook, så mon ikke man kan få hjælp den vej. Måske smide en kommentar i ét af Facebooks officielle communities. |
Garanteret ligeså let at få fat på Facebook som det er at få fat på Google
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg har ladet mig fortælle, at man kan kontakte dem via mail på affiliates@facebook.com, hvis det altså er affiliate-relateret. Dog tror jeg ikke du skal forvente andet end et standard robot-svar. De er ikke ellevilde med affiliates. Nogle gange kan man få et menneskeligt svar efter man har svaret deres robot-mails et par gange. Jeg vil mene at Facebook er sværere, at kontakte end Google.
|
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Det var først da vi kom over et vist beløb i markedsføring på Facebook, at vi fik en kontakt der. Vi havde også bøvl med det, men smider man nok penge efter dem skal de nok åbne op. Samme med google. |
Jeg synes det er for ringe at man ikke kan få kontakt til dem. |
Sådan er det ofte med gratis services |
Hej Thomas! Jeg har en lille dating side www.polmeet.dk og prøver at annoncere på facebook, men de afviser mine annoncer go sender et automatisk svar - "Your ad wasn't approved because ads for dating sites and apps are only allowed from approved advertisers" Jeg vil annoncere for 50 kr pr. dagen - (betaler i forvejen for sidens promovering) Hvor meget skal man betale om dagen, før de reagerer/tillader at annoncere, dvs. hvornår er man "approved advertiser"? Hvor meget penge er "nok penge" hvilke størrelser er "overbevisende" for dem? På forhånd tak for svaret :) Mange hilsner Marlena
|
Hej Thomas! Jeg har en lille dating side www.polmeet.dk og prøver at annoncere på facebook, men de afviser mine annoncer go sender et automatisk svar - "Your ad wasn't approved because ads for dating sites and apps are only allowed from approved advertisers" Jeg vil annoncere for 50 kr pr. dagen - (betaler i forvejen for sidens promovering) Hvor meget skal man betale om dagen, før de reagerer/tillader at annoncere, dvs. hvornår er man "approved advertiser"? Hvor meget penge er "nok penge" hvilke størrelser er "overbevisende" for dem? På forhånd tak for svaret :) Mange hilsner Marlena
|