Goddag alle Amino brugere :) Først og fremmest vil jeg rose jer. Syntes virkelig at man kan hente hjælpsomme og værdifulde råd herinde, og jeg er klart overrasket over hvilken viden folk bær på. Nå, men nok om jer, nu videre til mit spørgsmål. Mig og min partner sidder her, og har et ønske om et starte et nyt link katalog op. Vi syntes ikke at der er så mange brugbare link kataloger på nettet , måske er det bare os - Men vi syntes bare ikke at de virkelig rammer os. Derfor besluttede vi os for at lave vores egen. Vores projekt er endnu ikke blevet en realitet, vi er dog hellere ikke 100 % sikre på om det vil blive en realitet, for vi sidder stadigvæk og tvivler lidt . Er det nu en god ide og hvad skal en link katalog indeholde førend man virkelig vil gøre sig brug af det ? Er det hjemmesidens design der spiller den afgørende rolle eller hvordan ? Hvad er det der fanger jeres opmærksomhed ?
Ps. Ved ikke om det er indenfor den rette kategori at starte denne her debat, og hvis det ikke er , så undskyld. Jeg er trods alt ny her inde :) |
Der er 1000 vis dansk link katologer de flest findes nærmeste ikke i google .
Så i skal virkelige brænde for at ideen skal slå igennem
Det der fanger mig er et link katalog der formidler en god viden og findes i søgemaskinerne godt