Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skandiaweb fortrydelse?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor er det så skrækkeligt at de binder folk i 3 år? 

Det er en anden måde at sælge hjemmesider på og både Danaweb og Skandiaweb klarer det ret godt. De er aggressive i deres salg og kører meget telefonsalg, men come on - Det er jo helt lovligt.

Jeg kan kun se et problem hvis de reelt lover mere end de kan holde, ved at fortælle at det er helt gratis.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:09

Nikolaj Astrup Madsen:

Hvorfor er det så skrækkeligt at de binder folk i 3 år? 

Det er en anden måde at sælge hjemmesider på og både Danaweb og Skandiaweb klarer det ret godt. De er aggressive i deres salg og kører meget telefonsalg, men come on - Det er jo helt lovligt.

Jeg kan kun se et problem hvis de reelt lover mere end de kan holde, ved at fortælle at det er helt gratis.

Det er skrækkeligt fordi flere kunder ikke føler sig ordentligt informeret om den faktiske pris på hjemmesiden, og har den opfattelse at den er gratis! Og 400,- pr måned for et webhotel med en relativt simpel hjemmeside er efter min bedste overbevisning for mange penge

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:49

Lars Nielsen:

Det er skrækkeligt fordi flere kunder ikke føler sig ordentligt informeret om den faktiske pris på hjemmesiden, og har den opfattelse at den er gratis! Og 400,- pr måned for et webhotel med en relativt simpel hjemmeside er efter min bedste overbevisning for mange penge

Det er faktisk en relativt billig pris, at betale for at lærer at man skal læse det man skriver under på! Der er udenlandske annonce-hajer hvor det er meget dyre.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:45

Lundsby:

Lars Nielsen:

Det er faktisk en relativt billig pris, at betale for at lærer at man skal læse det man skriver under på! Der er udenlandske annonce-hajer hvor det er meget dyre.

Ja det har du ret i Peter! :-) Det kunne ha været meget værre, men derfor er det alligevel ærgeligt når det er sket!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)