Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på Marjoe.dk - feedback ønskes.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Langt om længe fik jeg lavet nyt design, og håber jeg rammer målgruppen godt.

Du er velkommen til at lave en testordre, så denne proces og bliver belyst - skriv bare test som dit navn.

Marjoe.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 14:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det rykker jo væsentlig mere end det gamle! 

Du kunne dog godt bruge pladsen under produkt menueen til evt. slagtilbud eller bare noget grafik.

Mvh. Mads

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:06

Super fed hjemmeside Yes

virkelige super call action super flot lavet Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 15:08

Yes

Yes

Flot!

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:11

FED side!.

Rettelser: Dit tilbudsskilt under kreditkortholdere går hen over noget teksten, så man lige kan se d" til sidst. 

Billedet på ordrebekræftelse passer ikke 100% ind i designet. Den grønne bagrund er flot, alt andet på siden er flot, men billeder med en hvid baggrund passer ikke rigtigt ind. Jeg ved ikke om der skal en ramme på, eller noget andet. Det er en lille ting, men når alt andet på siden er fedt lægger man mærke til det.

Typo: "Du skal selv betale alle overførsels omlostninger alene)" rettes til overførselsomkostninger eller overførsels-omkostninger.

Under "kontakt" synes jeg du skal skifte billede. Vis dit lager eller dig selv i stedet for et mikroskopisk billede af en bil og en person i en tom garage. Billedet skal bare være en tand mere præsentabelt. 

META NAME="DESCRIPTION" CONTENT="DKs absolut det største udvalg i unikke smykker til ham..." Skal lige rettes til i starten af linjen. 

Generelt synes jeg din META skal opgraderes en smule. En ting er din side skal ranke på google, men der er meget at hente ved at have en indbydende tekst når folk skal vælge hvilket af resulaterne de vil ind på.

Udover de småting så er det en RIGTIG fed side. Jeg er meget positiv herfra!

Med venlig hilsen

Thomas Frost, WebCoders.dk

P.S. Siden er testet i Chrome.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:22

Thomas Frost:

META NAME="DESCRIPTION" CONTENT="DKs absolut det største udvalg i unikke smykker til ham..." Skal lige rettes til i starten af linjen. 

Tak for svaret, kan du uddybe dette lidt?   Er ikke lige klar over hvad du mener.

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:23

Virkelig flot og lækker hjemmeside - Hårdt arbejde betaler sig :)

Dog er der en fejl på min computer når jeg bruger "safari", og det er når der er tilbud så er den sorte boks foran teksten, så du ikke kan læse hvad der er på tilbud.

Se her hvad jeg mener

http://i52.tinypic.com/fa2zwn.jpg

K

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:25

Super flot og super råt. Passer rigtig godt til de produkter du sælger. En lille ting; de runde hjørner på dit søgefelt og på boksen med produkter er for 'bløde' til resten af siden.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:42

Enten skal der stå "DK´s absolut største udvalg" eller "Absolut det største udvalg"

"DK´s absolut det største udvalg" er en blanding af de to Wink

Tilføjelse til rettelser:

Den faktura man modtager på mail er RIGTIG flot stillet op, der står dog at den eneste faktura er den man modtager på mail, modtager man ikke en sammen med pakken?

"Vi sender til dig, med postdanmark, og pakken ser ud som om det er en privat forsendelse....

Dette gør vi fordi vi har haft et stort svind ved postdanmark, når de kan se det er fra et smykkefirma.
Dette svind er forsvundet med denne nye forsendelses måde.

Håber på din forståelse."

Skal måske rettes til noget ala:

Vi sender pakken med postdanmark, diskret indpakket som en privatforsendelse.

Dette gør vi grundet et ekstraordinært stort svind ved tidligere forsendelser hvor vores firmanavn og varetype var anført.

Ellers må jeg endnu en gang sige at det er en superflot side I har fået lavet.

Mvh Thomas

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 16:45

Thomas Frost:

Den faktura man modtager på mail er RIGTIG flot stillet op, der står dog at den eneste faktura er den man modtager på mail, modtager man ikke en sammen med pakken?

Har her på det sidst ikke sendt faktura med i pakken, men har fundet ud af, det vidst ikke er helt så godt, ikke fordi nogen kunder siger noget, men mere for det vidst ikke er tilladt.

Må man sende den som en PDF?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)