FED side!.
Rettelser: Dit tilbudsskilt under kreditkortholdere går hen over noget teksten, så man lige kan se d" til sidst.
Billedet på ordrebekræftelse passer ikke 100% ind i designet. Den grønne bagrund er flot, alt andet på siden er flot, men billeder med en hvid baggrund passer ikke rigtigt ind. Jeg ved ikke om der skal en ramme på, eller noget andet. Det er en lille ting, men når alt andet på siden er fedt lægger man mærke til det.
Typo: "Du skal selv betale alle overførsels omlostninger alene)" rettes til overførselsomkostninger eller overførsels-omkostninger.
Under "kontakt" synes jeg du skal skifte billede. Vis dit lager eller dig selv i stedet for et mikroskopisk billede af en bil og en person i en tom garage. Billedet skal bare være en tand mere præsentabelt.
META NAME="DESCRIPTION" CONTENT="DKs absolut det største udvalg i unikke smykker til ham..." Skal lige rettes til i starten af linjen.
Generelt synes jeg din META skal opgraderes en smule. En ting er din side skal ranke på google, men der er meget at hente ved at have en indbydende tekst når folk skal vælge hvilket af resulaterne de vil ind på.
Udover de småting så er det en RIGTIG fed side. Jeg er meget positiv herfra!
Med venlig hilsen
Thomas Frost, WebCoders.dk
P.S. Siden er testet i Chrome.