Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er jo blevet oprettet et par tråde der spørger ind til; hvilke produkter der er bedst og hvilke firmaer der er bedst.
Der er også pårettet tråde om; hvad der er vigtigst - produkt eller firma.

I lyset af dette, så er der faktisk et emne jeg 10 gange hellere ville høre nogle bud på.

Hvad mener I der skal til, for at få succes i et MLM firma.

I skal forestille jer, at I er i MLM firmaet "X" og forhandler produktet "Y".

Hvordan kommer man fra A (start) til B (succeen)?

Hvilke strategier, hvilke omstændigheder, hvilke indtræf, hvilke rutiner, hvilke kvaliteter/evner, hvilke duplikationer osv. osv.

Kunne det ikke være en spændende debat?

Mvh.

James

PS. Dette er en konstruktiv tråd. Jeg vil sætte pris på, at dette bliver respekteret. :)

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:13
Hej James.

Fed debat. Startede med at arbejde med Network Marketing for 5 måneder siden, så jeg skulle være kvalificeret til at komme med et bud på, hvad det kræver. Jeg arbejder nu fuldtid med Network Marketing.

1. Tag en beslutning om at gøre det fuldt ud

2. Sæt dig et mål med forretningen

3. Få lederne i firmaet til at træne dig i produkter og system

4. Følg systemet

5. Vær vedholden 

Desværre er der mange, som ikke får succes med Network Marketing. Grundlæggende er det fordi, disse mennesker ikke anser Network Marketing som et rigtigt arbejde eller som at være selvstændig. Jeg har selv være selvstændig i mange år, så det er helt naturligt for mig, at det kræver hårdt arbejde at få succes.

Hvis man tror, at man kan signe sig op og så ringe til et par mennesker, hvorefter pengene strømmer ind, så skal man ikke gå med.

Med alt her i livet er det uhyre vigtigt, at man ikke taber målet af syne. Hvis man fokuserer på processen og ikke belønningen, så er man ude lige så hurtigt, som man kom ind.

Jeg har altid arbejdet udfra en strategi, hvor jeg planlægger måned, uge og dag. Efterfølgende følger jeg denne plan, da den vil føre mig til målet.

Nu lyder det så dejligt let, men det er det bestemt ikke. Grundlæggende skal man vænne sig til at gøre ting, som man egentlig ikke kan lide at gøre, for der er ingen let vej til succes. Det er her tingene går galt for mange i Network Marketing, for når man spørger dem "hvad lavede du i sidste uge", så har de ikke brugt sammenlagt 1 time på forretningen.

Og så skal man være grundig, inden man vælger firma. Network Marketing branchen har fået et dårligt ry, da mange firmaer lover guld og grønne skove, lukker ned, sælger elendige produkter, har en dårlig ledelse, en bonusplan hvor kun folk i toppen får noget etc. Det er sådanne firmaer, som er med til at ødelægge hele branchen, hvilket går udover de seriøse firmaer.

Så kort og godt. Vælg det rigtige firma, beslut dig for at gøre det fuldt ud, lyt og lær, følg systemet og arbejd med forretningen 1-2 timer om dagen. Så har man gode odds for at få succes.

Men spørger man mig, om de sidste 5 måneder har været det hele værd - så er svaret et stort JA!

Kærlig hilsen.

Anders Petersen

Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:53
Hej

Der er kun 2 ting du skal gøre, og det er at holde focus og være vedholden, hvis du hele tiden bevarer disse to ting så kan du ikke undgå at få succes, men du skal også gøre det når det er svært.

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 17:24
Hvis man tror at man får succes med det samme, hvis man laver en hjemmeside, så må man tro om igen. Det er min  dyrebare  erfaring jeg har fået. Lært utrolig meget om mig selv og min forretning.

Hvis jeg havde kendt denne side (amino) fra starten, havde jeg været klogere noget hurtigere....

Mine råd:

Surf på Amino og bliv inspireret og klogere.

Vær tålmodig og som tidligere nævnt hold fokus.

Prøv dig frem - ok at få egne erfaringer.

Vær tro mod dig selv og produktet/firmaet.

Lyt og vær åben for gode råd, men vær naturlig kritisk. Ikke alt er en god idé.....

Nu er jeg ikke særlig dreven indenfor denne genre endnu, men synes der er rigtig mange muligheder der fasinerer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)