Kommer, vi ses :-) Godt initiativ! |
Mega cool - Det lyder som noget jeg godt kunne finde på at komme forbi.
Kan du ikke oprette et event på Facebook? :-)
Kommer, vi ses :-) Godt initiativ! |
Mega cool - Det lyder som noget jeg godt kunne finde på at komme forbi. |
Jeg takker for interessen :-) Jeg er selv over 30, og da jeg skal høre på mig selv, så må andre vel også være det :-) |
Hej med dig :-)
Der er skam et event på fjæsen. http://www.facebook.com/pages/Kobenhavn-Denmark/Final-Friday/149294688429675 Under begivenheder står evenet d. 29. |
Det er i KBH det sker! Men mega fedt initiativ... Gad vide om man ikke lige kan ændre sine allerede indgåede aftaler på fredag!?? Og så komme et smut forbi..
|
Kanon! |
Lagde lige mærke til på hjemmesiden, at i nævner at pitches skal være en stor del af arrangementet. Hvilket virkelig lyder genialt! Det er jo en fantastisk mulighed for os der går med ideer i maven! Men er der allerede folk der skal pitche på fredag!?? |
Hej Mattias! Ang. Pitches så er der allerede en der skal pitche sin ide på Fredag, og en der desværre måtte springe fra. Jeg håber du tilmelder dig og kikker forbi - hvis i har ideer eller spørgsmål så bare skriv på simon@finalfriday.dk |
Så er oplægget klar til at blive fyret af. Hvis du kigger forbi i morgen, kan du blandt andet finde ud af: - Hvordan bliver du en ildsjæl - og hvordan kan du bruge det som iværksætter? - Hvilken type iværksætter-ildsjæl er du? Jesper Langhorn, Martin Thorborg, Signe Møller eller Kaspar Basse-typen? - Hvilke faser skal du sikre dig at komme igennem? - Og hvordan undgår du at brænde ud som iværksætter-ildsjæl? Jeg håber, at du finder det relevant som iværksætter eller iværksætter-interesseret, og så glæder jeg mig til at sætte flere ord på foran nogle glade mennesker. Bedste hilsener Tommy |
Hej med dig :-)
Er adressen Nørregade 10, 1164 København K? |