|
Emnerne i computerarts ændrer sig fra nummer til nummer. I nogle udgaver er det om hjemmesider, i andre om at tegne megaseje ting i Flash - i andre hvordan man kombinere 3D med 2D osv. Lad dig ikke slå ud af at det ene nummer nu handler om noget du ikke kan bruge til noget - det ændrer sig; og de giver nogle kompetente råd. (jeg vil æde min hat på, at de også kan give dig nogle fif til at at lave nogle fede hjemmesider :) |
Grafisk Magasin
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
|
|
Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer
Det gør der ikke af den simple grund at vel ca. en 80-90% af den grafiske branche anvender adobes programmer, og derfor vil det naturligvis også være smartest at lave magasiner der retter sig med denne store gruppe. Hvis du anvender andre programmer som ikke er nær så udbredte ville jeg nok nærmere kigge på nettet efter online magasiner. Men mange af de blade der nævnes i denne tråd er jo grafiske blade som alle kan bruge, om man så anvender corel, gimp, adobe eller noget helt fjerde. Da det ikke så meget handler om teknikker men trends, teorier o.lign. |
|
Der er selvfølgelig også http://www.grafiskworkflow.dk/ mvh. RENEGADE KRAAB CLOTHING // STREETWEAR |
Med venlig hilsen
René Nielsen
Bliv gratis medlem