Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk Magasin

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias

Nej, Dynamic Graphics er ikke en af dem jeg abonnere på - Jeg abonnere på et par af Lurzer´s Archieves Magasiner (De har flere)

Hvis det er blade som Dynamic Graphics du søger, vil jeg klart anbefale Layers Magazine, som jeg også selv abonnere på. Det er et blad der udelukkende omhandler alle adobes programmer (Photoshop, Illustrator, GoLive, InDesign, Dreamweaver osv. osv.). Super fedt blad med masser af inspiration og tutorials.

Derudover er der også Photoshopuser, som jeg også selv abonnere på. Det omhandler dig kun Adobe Photoshop, men der er rigtig mange gode tutorials og tips.

Begge blade bliver kørt af nogle af verdens bedste Adobe-guruer. Scott Kelby (han er GUD ) er f.eks. redaktør på Layers Magazine - han er verdens bedst sælgende Adobe Software-bogs skribent. Han har lavet adskellige emne-specifikke bøger, der måske også kunne være interessante for dig. Og tro mig - den mand har styr på sit Sh*t!

Bladene er desværre forholdsvis dyre, da de skal sendes fra USA. Det koster ca. 120 kr. pr. blad, men hvis man tegner abonnement på begge blade på én gang har de et tilbud hvor du får det betydeligt billigere.

Og ellers kan jeg oplyse at jeg er ved at oprette en blog om grafisk design og kommunikation - der kommer bla. også tutorials osv. Men der går lige lidt tid før jeg for tid til at offentliggøre den (der skal lige være nok indhold), men jeg laver en tråd om det når den er klar.

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 15:15
okay tak skal du have :)

vil studere bladene nærmere...

Min bror har godt nok også et par bøger om photoshop, har også læst en del af den ene....

men det er nok mest indesign og illustrator jeg har brug for at lære mere om, er rimlig godt inde i photoshop...

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Skrevet kl. 15:23
Mikkel

iøvrigt lyder det spændene med din blog og mon ikke jeg får gavn af den...går jo på handelsskolen og interessere mig meget for kommunikation og selvfølgelig for design (grafisk & web)

Med Venlig Hilsen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:25
Hvis man som Mikkel er hemmelig forelsket i Scott, hvilket de fleste er, så kan jeg også anbefale at opleve hans humor på www.photoshoptv.com samtidig med man lærer lidt photoshop teknikker, får lige det nyeste at vide inden for branchen og lidt tips og tricks til forskellige nyttige ting.
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Skrevet kl. 15:33
tak for linket...tror faktisk jeg har set det før..men aldrig rigtig brugt det...

Med Venlig Hilsen

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 00:34
www.computerarts.co.uk er vist temmeligt fremme i skoene - men her er det altså grafik (kunstnerisk) og ikke dtp der er i højsædet. Jeg véd iøvrigt ikke om det er det korrekte link jeg lige har givet dig - det er ud fra hvad jeg lige kan huske..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 03:59
Findes der slet ikke blade til den del af os, der ikke mener at Adobes programmer er gudeskabte? (Direkte provokation - ved jeg :-P Men jeg mener det nu af hele hjertet!)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 04:31
Der findes vel magasiner der handler om ''inspiration'' - hvordan du så end vil gøre tingene, er vel op til dig - men det kan du jo allerede :)

At ønske, at et bestemt magasin skulle være anti-Adobe vil jeg synes er ligesåslemt som et magasin der kun er pro-Adobe.

Iøvrigt gør Adobe et fantastisk godt stykke arbejde, efter min mening; og det bliver nok kun bedre efter de har købt Macromedia.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:40
Selvom det måske ikke er så teknisk præget som de andre forslåede, så er Enter ganske rigtigt et godt blad hvis man interesserer sig seriøst for den grafisk branche herhjemme: entermag.dk

Ellers er det bedste skandinaviske blad efter de flestes mening svenske Cap&Design - de kan fåes i de fleste større DSB-kiosker - og er en god blanding af teknik, tendenser og almene grafisk relaterede nyheder: capdesign.idg.se
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Skrevet kl. 10:09
Hej David. & Jakob

Jeg har købt januar udgaven af computerarts, og som du selv siger er der ikke så meget om tekniske ting i forhold til at adobe programmerne, men man kan nemt finde god inspiration i bladet til bla. hjemmesider, men vil nu ikke købe et blad for at få inspiration til hjemmeside design, det er der jo nok af på nettet (Webcreme, CssRemix etc......)

Vil lige prøve at kikke nærmere på ENTER,....

P.S tak for svar...

Med Venlig Hilsen

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)