|
Hej Mathias Nej, Dynamic Graphics er ikke en af dem jeg abonnere på - Jeg abonnere på et par af Lurzer´s Archieves Magasiner (De har flere) Hvis det er blade som Dynamic Graphics du søger, vil jeg klart anbefale Layers Magazine, som jeg også selv abonnere på. Det er et blad der udelukkende omhandler alle adobes programmer (Photoshop, Illustrator, GoLive, InDesign, Dreamweaver osv. osv.). Super fedt blad med masser af inspiration og tutorials. Derudover er der også Photoshopuser, som jeg også selv abonnere på. Det omhandler dig kun Adobe Photoshop, men der er rigtig mange gode tutorials og tips. Begge blade bliver kørt af nogle af verdens bedste Adobe-guruer. Scott Kelby (han er GUD ) er f.eks. redaktør på Layers Magazine - han er verdens bedst sælgende Adobe Software-bogs skribent. Han har lavet adskellige emne-specifikke bøger, der måske også kunne være interessante for dig. Og tro mig - den mand har styr på sit Sh*t! ![]() Bladene er desværre forholdsvis dyre, da de skal sendes fra USA. Det koster ca. 120 kr. pr. blad, men hvis man tegner abonnement på begge blade på én gang har de et tilbud hvor du får det betydeligt billigere. Og ellers kan jeg oplyse at jeg er ved at oprette en blog om grafisk design og kommunikation - der kommer bla. også tutorials osv. Men der går lige lidt tid før jeg for tid til at offentliggøre den (der skal lige være nok indhold), men jeg laver en tråd om det når den er klar. Mvh. Mikkel Johansen InMedia Reklamebureau |
okay tak skal du have :)
vil studere bladene nærmere...
Min bror har godt nok også et par bøger om photoshop, har også læst en del af den ene....
men det er nok mest indesign og illustrator jeg har brug for at lære mere om, er rimlig godt inde i photoshop...
Bliv gratis medlem
) er f.eks. redaktør på Layers Magazine - han er verdens bedst sælgende Adobe Software-bogs skribent. Han har lavet adskellige emne-specifikke bøger, der måske også kunne være interessante for dig. Og tro mig - den mand har styr på sit Sh*t!