Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en person til en form for opsøgende salg

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja svært at lave overskriften så den passer, men forklaring følger selvfølgelig her. Og inden jeg skriver for meget, så handler det om REN PROVISION.

Jeg har flere gange hørt folk uden for MLM snakke om hemmeligholdelse, intet produktviden på siderne, ødelæggelse af vennekreds, familie osv. At NM/MLM handler om at udnytte sit netværk til at blive kunder osv. Og her i løbet af morgenen, fik jeg lyst til at afprøve noget helt nyt (i hvert fald ikke en overvejelse jeg har gjort mig før, og tror heller ikke det er upline råd, men pyt. Et produkt der markedsføres, forretningskoncept markedsføres ikke. Du skal kun ud og finde kunder og være fokuseret på at finde kunder der har lyst til at købe for produktets skyld og ikke fordi de kender dig.

Kort sagt, jeg skal kun bruge en person, som enten kan afsætte hele fredagen eller hele lørdagen i næste uge (29 og 30. oktober) til en kongres i Bella Centret - han/hun er selvfølgelig velkommen begge dage.

Personen får billet til begge kongres dage, samt en måneds forbrug af produktet (Vitality) der skal markedsføres og sælges. Jeg er i bund og grund interesseret i at se, hvordan dette kan forløbe sig, hvis personen i første omgang fokusere på at markedsføre dette ene produkt, bl.a. via canvas, opsøgende salg osv. Skal være over 18 år.

Kan selvfølgelig sige stop når som helst, og man styrer selv om man vil arbejde med netværk.

Den ene person udvælges i starten af ugen. Skriv enten her eller giv mig et ring 5353 9 321.

Mvh.

Martin

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Ideen er rigtig god og mon ikke der bliver rift om at komme på messe og så få nogle produkter oven i hatten.

Der er jo faktisk ingen forskel på tilbudet og så det hvis en person kun vil arbejde med salg. Der er jo en del som ikke tænker på netværk, men bare vil hygge sig med salg og tjene lidt ekstra den vej. Forskellen er måske bare om personen er registreret eller ej.

Jeg har brugt noget ligende til et par motionscentre og en Bistro hvor de var lidt i tvivl om det var noget for dem og om der var salg af produkterne. Så fik de nogle prøve kasser og på den måde fik erfaring.  Et lille minus er at de måske ikke helt sætter sig ind i produkterne og ikke kan svare på alle spørgsmål. Der er ikke tid til at ringe og få hjælp fordi køen måske er lang.

Så mit råd er at afsætte tid til undervisning før det starter og så være der selv , så du kan træde til hvis det bliver nødvendig (men det har du nok også påtænkt)

Go tur

Keld

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)