Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vurdering af web-shop

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

De første 3-5 vigtige sekunder på din shop giver mig et godt indtryk. Den fremstår som proffessionel og seriøs.

Når jeg går ind under "Levering", så synes jeg teksten virker meget rodet og uoverskuelig. Der skulle jeg holde tungen lige i munden og gå tilbage og læse et par gange. Desuden savnede jeg noget om leveringsomkostninger.

For mig er det vigtigt, at jeg kan se hvornår jeg kan få varen og hvad det koster at få den leveret. Derfor kunne ovenstående måske få mig til at hoppe videre til den næste shop.

Jeg så for nyligt en shop, som istedet for leveringsdato angav hvornår varen blev afsendt. Det kunne jeg rigtigt godt lide. Så kan man i hvert tilfælde holde hvad man lover. Og så tror jeg, at kunden ved evt. forsinkelse automatisk vil tænke, at det var Postdanmarks skyld, istedet for at de tænker, at du ikke har holdt hvad du lovede.

Mvh Henrik

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for alle de gode tilbagemeldinger!

Det er rigtigt rart med noget konstruktiv kritik, og at der er nogen der gider bruge tid på at se hvilke problemer der evt. kan være med min Web-Shop.

Lige lidt tilbagemeldinger fra mig:

Til Bærbar.com:

Tak for eksemplet.

Jeg er ved at finde ud af hvordan jeg kan en bedre info, samt forhindre at den skifter min baggund til hvid, når jeg når til kortbetallingen. En del af teksten skal jeg have min betalings-host til at indsætte og det er på vej.

Til Else Vestergaard: 

Jeg kan godt give dig ret i at top-bannert kan virke lidt for "proppet" med så mange tasker, men jeg vil så gerne vise så mange som muligt af de tasker jeg har... Jeg forsøger at lave et andet banner i Flash, hvor der kun vises en taske, som så tilgengæld skifter med en form for fading. Hvordan lyder det?

Jeg er ikke så øvet i Flash, men det skal nok lykkes!

Du har ret i at det ikke ser så godt ud at der ikke er nogle nyheder. Der skulle gerne komme minimum 6 nye i næste uge, samt endnu flere i uge 6....hvis det går som planlagt.

Det med at skrive lidt om firmaet lyder rigtigt. Det vil jeg se at få lavet en god tekst til snarest.

Til adamogfrederik designer:

Tak for de flotte ord!

Jeg vil forsøge at forbedre kvaliteten på mit logo. Hvad mener du med pkt. 2, "logo lige så bred som main"?

Til elda:

Tak for rosen og kritikken.

Jeg må nok indrømme at stavning og grammatik ikke er min stærkeste side. Det virker ikke så proffesionelt på en web-shop. Jeg vil alliere mig med en der kan læse korrektur på mine tekster. Indtil vidre har jeg fået rettet de ord du skrev... 

Til Wiggum:

Jeg er glad for at høre at førstehånds indtrykket er godt!

Med hensyn til din kommentarer af leveringsteksten, kan jeg godt selv se det nu jeg læser den igen, og selvfølgelig er det her der skal stå noget om leverings-omkostningerne. Det er sjovt som det virker helt rigtigt lige når man har skrevet det, men når man så senerer prøver at læse det som en "kunde", så virker det helt anderledes. Jeg vil hurtigst muligt forfatte en ny tekst til denne side og så lave samme øvelse på alle de andre info sider. 

God ide med at koncentrerer sig om det man selv har kontrol med , nemlig afsendelsen, og ikke så meget forkus på post Danmark. Den idé er købt! 

Endnu engang tak til alle!

MVH

Kim Fabricius

Sportstasker.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)