Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vurdering af web-shop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
I december 2006 har jeg åbnet en web-shop - www.sportstasker.dk - hvorfra jeg sælger diverse sportstasker af en lidt højre kvalitet end man normalt får nede i supermarkedet.



Det er en færdig web-shop løsning fra Scannet jeg har valgt, men har selvfølgelig forsøgt at sætte mit eget præg på den.



Ud fra statistikken kan jeg se at butikken er ret godt besøgt, men der kommer bare ikke så mange ordre ind!



Det kan naturligvis skyldes mange ting, så som priser, typen ikke egner sig til web-shop salg o.l., men jeg er mere nervøs for at det er designet eller lay-outet der ikke udstråler nok seriøsitet eller tryghed måske.



Jeg ved at det er vigtigt at kunden føler sig tryg og ordentligt hjulpet for at han/hun skal købe noget.

 

Jeg vil meget gerne høre jeres mening om www.sportstasker.dk   


Hilsen



Kim Fabricius



Sportstasker.dk





Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

 

jeg syntes egentlig at din webshop et meget pæn...

 

lige et par hurtige punkter...

 


  • dit logo er af meget dårlig kvalitet og ikke rigtigt til at se

  • dit banner indeholder for mange billeder, efter min mening, et flash banner kunne evt. være en mulighed, hvor der vises nogle forskellige tasker...eller indsætte et javascript som kan fade billderne...


Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Det eneste der falder mig i øjnene og gør at jeg ikke ville handle i din shop er følgende:
Hele forløbet gik glimrende lige indtil betalingen, når jeg kommer til siden, hvor jeg skal indtaste kort oplysninger er jeg lidt fustreret, hvorfor kan jeg ikke læse noget om sikkerheden?
Det er meget vigtigt at kunden føler sig sikker når der skal betales med kort, oplys på betalingssiden, hvem der står bag, osv.

En anden ting, hvorfor opretter du ikke postopkrævning? Jeg ved godt at du vil få nogle varer retur, men for vores vedkommende ligger vores salg fordelt på ca. 10% postopkrævning, og næsten ingen returpakker (de fleste returpakker skyldes mange gange misforståelser)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-01-2007 07:37:12 Forfatter: Bærbar.com

En anden ting, hvorfor opretter du ikke postopkrævning? Jeg ved godt at du vil få nogle varer retur, men for vores vedkommende ligger vores salg fordelt på ca. 10% postopkrævning, og næsten ingen returpakker (de fleste returpakker skyldes mange gange misforståelser)


Jeg vil ikke anbefale postopkrævning, da vi tilbød det,  blev 8 ud af 10 pakker ikke afhentet på posthuset.

Så det kunne simpelthen ikke betale sig.

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Til MathiasN:

Tak for din vurdering!



Du har ret mht. til logoet, det kan jeg godt se nu. Jeg har fået det indsat på en sort baggrund nu, det hjælper lidt synes jeg, men jeg arbejder på at få det list større og måske indsætte det i topbanneret. Det har jeg også midlertidigt skiftet til et enkelt billed, mens jeg for lavet et med vores produkter kombineret med et større logo...tror jeg - nu må vi se...









Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Til Bærbar.com:

 

Tak for din kritik!

Det var netop det jeg var bange for - at folk ikke følte sig sikrer  og trygge i butikken...

Men hvad mener du jeg skal skrive omkring sikkerheden? Er der nogen steder man kan se hvad man bør skrive om og hvilke slags oplysninger der er vigtige? Eller skal det snare være noget med at man se detaljerne omkring leveringsbetingleser, reklamationer, forsendelse selv om disse punkter kan vælges ude under menuen?

Jeg vil meget gerne oplyse de rigtige ting, men uden at skrive en masse unødige ting der måsk akan forvirre eller mindske overblikket..

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-01-2007 00:17:59 Forfatter: Kim Fabricius
Til Bærbar.com:


Tak for din kritik!

Det var netop det jeg var bange for - at folk ikke følte sig sikrer&nbsp; og trygge i butikken...

Men hvad mener du jeg skal skrive omkring sikkerheden? Er der nogen steder man kan se hvad man bør skrive om og hvilke slags oplysninger der er vigtige? Eller skal det snare være noget med at man se detaljerne omkring leveringsbetingleser, reklamationer, forsendelse selv om disse punkter kan vælges ude under menuen?

Jeg vil meget gerne oplyse de rigtige ting, men uden at skrive en masse unødige ting der måsk akan forvirre eller mindske overblikket..


Hej Kim,
Din betalings host har sikkert noget standard tekst du kan skrive.
Vi skriver følgende på vores side:



Om sikkerheden
Denne betaling benytter DanDomain Betalingssystem og er godkendt og certificeret af PBS. Al kommunikation mellem DanDomain Betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse. Dette sikrer at uvedkommende ikke kan se de data som udveksles. Ligeledes krypteres data der sendes mellem DanDomain Betalingssystem og PBS''s betalingsserver.


 



Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej



Fin webshop, men dit øverste banner har for mange små billeder.
Derudover mangler du noget under nyheder, det virker lidt dødt med en tom side under punktet.
Et ville være en god ting at skrive lidt om din virksomhed, det læser jeg f.eks. altid inden jeg handler i en webshop.



 



 



Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil starte med at sige flot webshop.

 

1. logo lidt dårlig kvalitet

2. logo lige så bred som main

 

ellers Rigtig flot

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

 

Tillykke med din nye Web-shop, og jeg synes faktisk den er paen og overskuelig. Der er bare lige en ting der irriterer mig grusomt og det er de grammatiske fejl paa siden, saasom: ski tasker, cykel tasker, taske producent, vand beholder

 

alle disse ord skal ikke deles i 2, korrekt er skitasker, cykeltasker, taskeproducent og vandbeholder
 

Det var bare lige hvad der saadan faldt mig i oejnene.


Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)