|
Hej alle Hvad er jeres kendskab/holdning til Second Life: http://secondlife.com/ Det er ikke specielt udbredt herhjemme endnu er det? Det er rigtig spændende, specielt den/de kulturer det skaber. Personligt har jeg dog pt nok i mit eget liv:-) |
Second Life!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
![]() Men i så mange andre sammenhæng kender jeg til det, feks det med at have en chat og så leje/sælge butikker til rigtige fysiske butikker, mener det er habbo som gør sig i sådan noget. Så også et sted hvor man gik rundt i et 3d univers hvor man kunne promovere sin musik og hvor også pladeselskaber var til stede, som man så kunne signe med hvis man nu var dygtig nok. Sådan ideer tiltaler mig meget og der er muligheder i det bestemt og specielt i danmark da det er forhldsvis nyt og på nogle områder er man håbløs bagud, så der findes sådan communitys slet ikke eller ihvertfal langt fra udnyttet, så jeg vil tro de næste år vil man se meget mere af sådan noget og danmark skal nok også komme med på et tidspunkt :-) |
Ikke helt. Hun ejer 36 kvadratkilometer "grund" i spillet, hvor der er forskellige butikcentre og huse, som hun lejer ud til andre spillere/firmaer og dette har hun tjent 1 mio USD på irl. |
|
|
|
|
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem