Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Second Life!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Hvad er jeres kendskab/holdning til Second Life: http://secondlife.com/

Det er ikke specielt udbredt herhjemme endnu er det?

Det er rigtig spændende, specielt den/de kulturer det skaber. Personligt har jeg dog pt nok i mit eget liv:-)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 23:28
Min mening: absolut overhyped. Jeg fatter ikke at danske virksomheder gider bruge tid og penge på at etablere sig i noget så simpelt som et chat-univers.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:55
Syntes også det er spændende, kender dog ikke til lige netop secondlife, men så engang i tv at innovation lab var inde op præsentere sådan et koncept, mener ikke det hed second life men kan ikke huske det, kan bare huske han fortalte om at et tysk kvinde havde invisteret millioner af kr på grund i det virtuelle univers

Men i så mange andre sammenhæng kender jeg til det, feks det med at have en chat og så leje/sælge butikker til rigtige fysiske butikker, mener det er habbo som gør sig i sådan noget.

Så også et sted hvor man gik rundt i et 3d univers hvor man kunne promovere sin musik og hvor også pladeselskaber var til stede, som man så kunne signe med hvis man nu var dygtig nok.

Sådan ideer tiltaler mig meget og der er muligheder i det bestemt og specielt i danmark da det er forhldsvis nyt og på nogle områder er man håbløs bagud, så der findes sådan communitys slet ikke eller ihvertfal langt fra udnyttet, så jeg vil tro de næste år vil man se meget mere af sådan noget og danmark skal nok også komme med på et tidspunkt :-)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:50
Dato: 17-01-2007 23:55:29 Forfatter:mener ikke det hed second life men kan ikke huske det, kan bare huske han fortalte om at et tysk kvinde havde invisteret millioner af kr på grund i det virtuelle univers

Ikke helt. Hun ejer 36 kvadratkilometer "grund" i spillet, hvor der er forskellige butikcentre og huse, som hun lejer ud til andre spillere/firmaer og dette har hun tjent 1 mio USD på irl.

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 09:23
Nikolaj er der noget specifikt du tænker på eller var det bare sådan den generelle holdning til SL og den type spil du var ude efter at høre? Det er jo ikke "nyt", bare anderledes - vi har set den slags siden starten af 90''erne, der hed de bare MUD (Multi User Dungeon) og var rent tekst baseret.
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:53
Nej det er overhovedet ikke noget specifikt, bare lidt nysgerrighed:-)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)