Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsplan for salg af tøj på nettet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Sidder og arbejder på at få tilrettet og finpudset de sidste detaljer i min dynamiske forretningsplan.

Kunne dog godt tænke mig at se andre forretningsplaner inden for samme område for at sammenligne forventninger til vækst, markedssegment, tidsplaner, produktionssted, tekniske detaljer, budget, markedsføring mv.

Det skal være salg af designtøj på et dansk og/eller globalt marked.

Er der nogen, som ved hvor jeg kan finde sådan en?

Tak.

/Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 22. Jun 10
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 19:03

Hej

Prøver lige igen om ikke der skulle være en der kan hjælpe med en forretningsplan for salg af tøj på et dansk og/eller globalt marked.

Er der nogen som kan hjælpe?

Takker

/Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:56

Du er på vej ind på et marked, som bevæger sig ufatteligt meget... Det du gør i dag, kan være out imorgen!

Så at begynde at lave en masse planer, skitser mm, det virker i min verden en smule dumt. For indenfor 6 mdr, vil en masse have ændret sig, og så kan du starte forfra med planerne... Dermed ik sagt, at en plan er en dum ide, men punkter som VÆKST, TIDSPLANER, MARKEDSFØRING mm er bare totalt udiffinerbare...

Det hele afhænger af, hvordan verden takler den økonomiske situation fremadrettet, og det er der ingen, som pt kan spå om...

Desuden finder du næppe nogen, som vil dele deres planer med dig, hvis du ender med at blive konkurrent! Så du må enten selv lave noget research eller betale dig fra det...

Tilmeldt 22. Jun 10
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 17:59

Ja, det er netop et spændende marked, som bevæger sig meget.

Fashion-Seller:
Så at begynde at lave en masse planer, skitser mm, det virker i min verden en smule dumt.

Her er jeg uenig, idet jeg vurderer, at det er fornuftigt med en forretningsplan, netop således at man bliver fokuseret, og ikke diffus i forhold til vækst, tidsplaner og markedsføring.

Den skal bare være dynamisk og udviklende, frem for statisk.

Fashion-Seller:
Desuden finder du næppe nogen, som vil dele deres planer med dig, hvis du ender med at blive konkurrent! Så du må enten selv lave noget research eller betale dig fra det...

Så er jeg glad for at jeg selv har lavet min research...

/Jakob

Iværksætter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)