Der er en fejl i omsætnings tallene da noget af omsætningen tilhøre en anden side. Derfor stopper jeg auktionen så må jeg se om jeg kan udrede hvilken omsætning der tilhøre hvilken side. Det er perioden fra Januar til april hvor jeg også fik fra E-Sushi.Dk.
Jeg har ikke tid til at rode med alle de omsætningstal og Tradoubler's filter virker desvære ikke så den blander salg fra flere sider sammen. Så jeg beholder den bare medmindre der er en der vil købe den som den er.
Hmm. Det er godt nok en chokerende lav belønning for at skaffe hans affiliates en omsætning på 236.335 kr.!?
Jeg er selv i gang med flere Affiliate projekter, bl.a. et stort, internationalt, engelsksproget website, men hvis belønningen er så lav, så kan jeg da godt blive helt bekymret for, hvad jeg i sidste ende får ud af alle mine anstrengelser!
Dbh
Thomas
Haha - Og hvis han yderligere har udgifter til Adwords også...
Ahh.. Jeg tror nu mere bare at det er i hans tilfælde. Personligt oplever jeg langt fra en så lille procentdel :)
Hej Patrick,
Jeg har ikke så meget kendskab til affiliate - hvilke procentsatser oplever du da?