Hej, jeg sad lige i toget og tænkte over noget : Er det lovligt at lave en side hvor hver bruger får lad os sige 25% af alt indtjening på de sider de har lavet(f.eks. blogs, tips, sin egen bruger side). Og er det lovligt at sige at hvis de får en anden bruger til at oprette sig med deres link, at bruger1 som referrere bruger 2 får 5 % af hvad der er på hans side eller indlæg. Eller går dette ind under pyramide ? |
Hej!
Det virker som et rimeligt stort portal-projekt. Nu har jeg ikke læst alt for meget lovgivning, men teknisk set laver du jo en hjemmeside - hvor du så skaffer partnere som laver 'indhold' for dig, og de tjener så noget af gevinsten der på reklamer eller hvad du nu ville gøre. :)
Så hvis de binder sig til en kontrakt eller lign. med dig - så burde det vel ikke være noget problem?
Nummer 2 lyder dog lidt mærkelig, og jeg tror ikke det er "lovligt" i sig selv at lade den gå den vej - når du lader dem tjene penge på andre mennesker, hvor du samtidig selv tjener løbende.
Jeg ved det ikke - men det er hvad der virker mest logisk, måske burde du cutte nummer 2 og så holde dig til den første kun? :)
Kontakt os endelig hvis projektet bliver til virkelighed - og du for brug for et intuitivt og brugervenligt website der samtidigt øger konverteringen betydeligt!
.