Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God fastfood ide i København, eksisterende koncept fra andet land.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg syntes selv jeg har en god ide til at åbne en mindre sucessfuld fastfood restaurent i København.

Det er en eksisterende ide fra USA (Chicago) og det går det rigtigt godt for den forretning.
Da USA og Danmark ikke er så lagt fra hinanden, er jeg ret sikker på at ideen også vil være en succes i Danmark.
Det er nyt, spændende og faktisk ikke nogen konkurenter.

Du skal selvfølgelig læse de 4,5 sider jeg har skrevet og budgettet. Så hvis du er interesseret, så skriv tilbage, så sender jeg nogle sider Word og Excel regneark budget.

Jeg er 37 år, er meget god til at lave mad, har arbejdet i nogle køkkener, men det er let mad, så det kræver ikke store forudsætninger.

Så hvis du er nysgerrig og med på en avt. sucess, har en mindre opstartskapital, så lad mig høre fra dig, så sender jeg ideen og sammen kunne vi blive klogere på om det er noget som kunne være en god ide og indbringende.

Venlig hilsen,
Martin Rievers

Borgervænget 88 2.tv
2100 København Ø
tlf.: 22447375
email: martin@rievers.net 

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 01:03
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 01:10

Hej Martin

Send gerne et oplæg til mig på sebastian@ewd.dk

Hilsen

Sebastian

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 01:10

Hej Dulles

Jeg vil bare lige fortælle at hvis det er et koncept omkring chipotle så kender jeg allerede nogen som har en forretning med det koncept i indre kbh.

Deler gerne info ud, hvis det er det koncept.. hvis ikke så håber jeg det lykkes på bedste vis :)

Go vind!

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:04

Hej Martin

Lyder spændende. Det vil jeg gerne høre mere om.  Jeg har selv en ide, jeg synes er rigtig god, som jeg ligeledes arbejder på at få realiseret.

mvh

Anders

andershoff.norking@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)