Tilllyke med denne fremgang I indtjening jeg håber på i får endnu flere indtjenings rekorder |
Nice! Tillykke! Jeg går ud fra, at der er tale om dit website med italiensk vin!? :-)
Dbh
Thomas
Tilllyke med denne fremgang I indtjening jeg håber på i får endnu flere indtjenings rekorder |
Nice! Tillykke! Jeg går ud fra, at der er tale om dit website med italiensk vin!? :-) Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Mange tak for de venlige kommentarer :). Dejligt at høre at flere også oplever fremgang trods de lidt specielle tider.
Thomas - det er korrekt, størstedelen af salget ligger dog ikke online, men til erhvervskunder. |
Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.
Tillykke med en stigning i omsætningen. Forhåbentlig betyder det også en en stigning i dit overskud? (er jo ikke altid tilfældet :-) ). Og ikke mindst tillykke med at der er styr på regnskabet igen. Så kan man bedre holde weekend, når man har et overblik over det økonomiske. Dbh og god weekend. |
Ja stort tillykke herfra også - det bliver spændende at se hvor længe du kan holde den positive udvikling kørende :) |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Stort tillykke. :) Succes er det vi alle søger på et vist niveau - er glad for at høre at nogen kan smage den. :) |
Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk