Hej alle, Med udgangspunkt i denne tråd - venligt besvaret af Thomas Rosenstand, som jeg kom til "låse" for flere indlæg i (sorry), bliver jeg nødt til at spørge om hjælp for at få klarhed over danske tegn og meta-descriptions. Som Thomas illustrerer i tråden, opfattes sætningen (google søgning på ordet "fodvorter" - resultat nr. 2): Fodvorter er en virus, der opstår på fodsålerne eller på tæerne. Læs om symptomer, årsager og behandling af fodvorter. Læs også om hvordan du undgår fodvorter. som 219 tegn af google, fordi google læser sætningen således: Fodvorter er en virus, der opstår på fodsålerne eller på tæerne. Læs om symptomer, årsager og behandling af fodvorter. Læs også om hvordan du undgår fodvorter. hvilket klart overskrider de tilladte 160 tegn. Men google viser denne sætning i søgeresultatet: Fodvorter er en virus, der opstår på fodsålerne eller på tæerne. Læs om symptomer, årsager og behandling af fodvorter. Læs også om hvordan du undgår ... hvor google jo så viser 209 tegn. Hvis jeg skulle skrive sætningen "efter bogen" for at være sikker på, at alt kom med, skulle jeg altså nøjes med: Fodvorter er en virus, der opstår på fodsålerne eller på tæerne. Læs om symptomer, årsager og behandling af fodvorter. ? Hvis ja, betyder det så, at man skal skrive sine meta-descriptions, afvente at de bliver indexerede, og derefter rette dem til igen, for at få det optimale resultat - eller findes der en anden metode? Ærbødigst Jesper. |
Korrekt længde af meta-description
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)