Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fastsættelse af pris på webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Mijas Costa
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået tilbudt en webshop og er meget i tvivl om prisen. Hvordan fastsætter man prisen ? oms. ligger på mellem 30.000-40.000 pr. måned. Der er ingen varelager og ingen ansatte. Shoppen kører men der skal lægges meget arbejde i at få den skridtet videre. Hvad er prisen på sådan noget?

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:33

Jeg ville kigge på overskuddet og tidsforbruget for det opnåede overskud. Du skal tænke på, at du både skal have forrentet dine penge, men du skulle også meget gerne kunne få en acceptabel betaling for den tid du skal bruge på webshoppen.

Det er derfor et større regnestykke man skal i gang med, men som udgangspunkt er prisen for webshops meget høj - siger mine erfaringer mig, da sælgerne ofte ikke tænker tidsforbruget ind i deres opnåede resultater.

Fra Videbæk
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det afhænger meget af hvem du køber den af.
Jeg ville sælge en til dig for 7-8000 kr. Et engangsbeløb.

De eneste udgifter du vil have derudover er 175,- i måneden til PBS eller 1,9% til paypal - dit valg. Derudover er der selvfølgelig udgifter til server på ca 300,- om året.

Skriv endelig hvis du er interesseret. :-)

Mvh
Benjamin Larsen
Adm. Direktør
MidtDesign
info(snabela)midtdesign.dk

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:01

Hvad er det for et system og hvad får man for de 7-8000 kr.

Jeg er også på jagt efter en webshop.

Mvh

Claus

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:05

Der er nu meget forskel på at købe en igangværende og selv starte en ny .... det er noget af et spring der er i denne tråd.

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:31

He he det kan du have ret i :)

Nu er jeg jo også kun "Elev" her  :)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:08

kan ikke huske hvor men spørgsmålet om værdien af en virksomhed blev vist diskuteret og vis ikke min hukommelse svigter mig så var det vist Martin T der kom med et besyv på prisfastsættelse af en virksomhed. -søg og du skal finde-  hehe ellers så må vi håbe at big T ser fordbi denne tråd og skyder et link ind :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Videbæk
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra Mijas Costa
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:09

Tak for jeres svar! Jeg fandt tråden med Martin T og den indeholdt nogle kloge ord! Jeg har ihvertfald lidt og gå efter nu, tak!

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:08

du skulle måske sætte den ind her så næste gang en person famler i "blinde" får mulighed for at se lys :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)