Den eneste der har givet dårlige råd i denne her tråd er dig ...og den eneste Troll bemærkning er din egen. |
Men...
Imellemtiden har jeg fundet ud af at man også kan lave geotargeting på en subfolder.
Den eneste der har givet dårlige råd i denne her tråd er dig ...og den eneste Troll bemærkning er din egen. |
Andy Max Jensen
Men... |
Yes ...det kan du gøre helt ned på sideniveau ...men det vil stadig gøre dit indholdet på dit domæne internationalt. En af begrænsningerne ved geotargeting er at søgemaskinerne endnu ikke har fundet ud af at skelne mellem om det er indholdet eller sitet der henvises til ...så det er altså ikke noget der vægter tungt i søgemaskinerne endnu ...Google har ikke officielt implementeret support for det endnu. Så det bruges oftest til at angive f.eks. hvor en video er optaget, eller hvor det der bliver skrevet om foregår. |
Andy Max Jensen
Forstår ikke hvem der konstant giver Andy en stjerne. Det er trods alt en ofte brug metode til store virksomheder og sites, f.eks. wikipedia som bruger subdomæne. Selvfølgelig kan jeg sagtens se pointen fra deMib, og er da også til dels enig, det er da ekstra arbejde. Men forstår ikke hvorfor Andy's indlæg skal hakkes sådan ned. |
Nu fik jeg lige kigget på dit site ...fedt projekt! I øvrigt ...Magento får udvidet support for brug af subdomæner til lande / sprogafgrænsning i næste version ...så hvis du vil være med på toppen af poppen er det nok den vej du skal gå også. :-) Andy |
Andy Max Jensen
Det behøver ikke nødvendigvis at være et super stort ekstraarbejde ...hvis man laver en shopløsning kan man pege de forskellige landedomæner samme sted hen og så vise det rigtige sprog ud fra subdomænet ...og med hensyn til linkbuilding er det langt lettere at få god ranking med subdomæner ...Google opfatter det jo trods alt som værende samme dokument bare med forskellige sprog. PS: Det generelt deMibs politik at svine folk til og give dem dårlige karakterer når han selv kommer til kort, eller hvis folk har dårlige erfaringer med hans produkter, services eller bare hans generelle adfærd ...jeg tager det slet ikke personligt mere. Men tak for opbakningen ...der kunne jo trods alt stadig være nogen der troede at omnipotens havde en gavnlig effekt på deres SEO. |
Andy Max Jensen
Det kunne jo være fordi det han skriver er lodret forkert og at han igen og igen leder Aminoer på vildspor. |
...det er helt sikkert det indtryk Mikkel konsekvent gerne vil have at folk der ikke sucker up til ham gør ...også i en grad så det er pinligt ...! At rådgive folk til at forsøge sig med at få gode rankings i Danmark med et internationalt site er så absolut den værste vildledning jeg længe har set på Amino ...nok det værste siden at han rådede folk til at undlade at bruge XML Sitemaps på sites med mange dokumenter. Sjovt nok er seneste bud på stammen af dygtige SEO's der råder folk til at bruge XML Sitemaps på store sites ingen mindre end Yoast ...som har inkluderet det i sin kommende store SEO plugin til WordPress. Er der stadig nogen der lytter til deMib? Og hvorfor? Fordi at han har skrevet en bog? Eller bare fordi at han er sjov at se på? Det kunne jeg godt tænke mig at få opklaret! |
Andy Max Jensen