Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner-skribent søges til affiliate projekter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg henvender mig først og fremmest til alle dygtige skribenter, som vil være med i affiliate projekter. Udover vores ordinære arbejde med webdesign, CMS hjemmeside og SEO vil jeg og min makker prøve at gå ind i affiliate verden med vores egne projekter. Vi har allerede startet en prissammenlignings hjemmeside, der handler om 3G bredbånd, og har flere projekter, som er på vej. Hermed søger vi en skribent, der har lyst og tid til at være med i vores projekter. Nuværende emne er mobil teknologi: mobiltelefoner, mobilt internet og lignende, men vi har planlægt flere projekter, der handler om andre ting som f.eks. rejser. Har du andre emner, der er interessante for dig, så kommer du bare med et forslag. Fra vores side klarer vi hosting og domænenavner, opsætter hjemmesider og vedligeholder dem. Vi forventer, at du, som partner, skriver indholdet til disse websider og tekster til andre websteder, som vil bruges til linkbuilding. Vi deler potential indtjening lige mellem 3 deltagere.

Hvis det lyder interessant for dig, skriv venligst en PM eller e-mail: info@intellweb.dk

Se frem til at høre fra Jer

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til dem, der har skrevet.

Da vi har flere projekter, glæder vi os til at høre fra flere interesserede.

Hilsen og God Mandag til Jer alle sammen. Skype-Smile

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)