Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hilket cms/system vil du anbefale til en Portal/Klub Medlems side?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så er min idé ved at være udviklet så meget at jeg er begyndt at overveje hvad jeg skal bruge af program/Software cms system osv.

Min idé er at starte en klub/portal (emnet er hemmeligt indtil videre), hvor man gratis kan melde sig ind, og derefter få rabatter, specielle tilbud osv. fra de firmaer der er med.

Det skal være muligt at tilmelde sig som medlem, tilmelde sig nyheds brev og læse artikler, guides m.m.

Derudover skal det være muligt for annoncører at få små annoncer med og det skal være muligt at læse pressemeddelelser, artikler m.m. for medlemmerne.

Jeg er ikke ude efter et forum, men et simpelt website. Jeg står opsætning af annoncer, styring og alt indhold af artikler osv.

Er der nogen der kan anbefale en software, program eller et færdigt cms system der ville kunne bruges?

Jeg har selv rimelig god erfaring med Wordpress, men er i tvivl om det er godt nok.

Derudover har jeg selv et samarbejde med en grafiker og en programmør der kan hjælpe med at tilrette det.

Jeg har nyhedsbrev systemet klar som kan integreres, hvis det er.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:55

Du kan sagtens bruge WP :)

Du kan jo godt lave statiske sider i WP - og for den sags skyld også blogs :)
Hvis du vil vide mere kan jeg godt hjælpe dig, bare send en PM :)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:03

De fleste portaler jeg er stødt på (til opstart af projekter uden den store investering) er lavet i Joomla! Det er forholdsvist let at sætte op, men der er nogle ting du skal tage hensyn til i forhold til søgemaskineoptimering af Joomla! Men så er du også godt kørende med et system med utroligt mange muligheder... 

Men det er primært hvis du tænker på at udvide engang... Ellers kan Wordpress godt bruges til det mest basale.

Held og lykke med dit projekt Wink

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Skrevet kl. 14:47

Tak for gode svar.

Dejligt man altid kan få lige sparing herinde.

Jeg har selv arbejdet med både den nye og gamle version af joomla og hvorfor jeg ikke lige tænkte på det, ved jeg ikke :-)

Jeg må lige se lidt på sagerne.

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:50

Joomla! er en del sværere at gå til som "nybegynder" end Wordpress :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Skrevet kl. 15:31

Ja tak det ved jeg, har arbejdet med Joomla i et par år nu og i starten var det sgu ikke helt nemt at finde rundt i og det er ikke blevet nemmere i det nyeste heller... :-)

Foretrækker selvfølgelig Wordpress også fordi jeg arbejder med det dagligt i forvejen, jeg synes bare at virtuemart er bedre e-handel system, hvis jeg nu vil tilvælge at kunne sælge ting i forhold til medlemmer osv. :-)

Men, nu må vi se hvad det bliver til, det er stadig på et tidligt stadie og har god tid til det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)