Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google indexering af Hollandsk website - nogle gode ideer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Guangzhou - Kina
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle eksperter,

I forbindelse med jeg skal lancerer et nyt hollandsk koncept, ønsker jeg af indexere - og søgeoptimere hjemmesiden hurtigst muligt. Jeg er helt klar over processen og at det hele tager tid, men da det er et hollandsk site, er jeg lidt i tvivl om hvor jeg skal starte.

Sitet bliver styret fra Danmark af, men henvender sig til folk der bor i Holland - hovedsageligt i Rotterdam.

Er der nogle som har en god idé til hurtigere lancering på google for dette website?

På forhånd tak

/Mikkel 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:27

Først og fremmest vil jeg anbefale at skaffe et hollandsk domæne, gerne hostet i Holland.

Efter siden er søgeoptimeret, så post dit linkAmino her, så bliver den crawlet hurtigt.
Derefter handler det bare om at få indhold og links til siden.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 10:31

Angående hostingen, så prøv at tage fat i Exaweb, mener de har servere stående i Holland. Det kunne også tænkes Martin fra Exaweb kunne, være behjælpelig med spørgsmål angående Hollandske hjemmesider.

Fra Guangzhou - Kina
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:49

Tak for de hurtige svar...

Siden er dog blevet lanceret, men er placeret på en dansk server. Er det et stort problem at den er placeret i Danmark?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:57

Mikkel Rasmussen:

Siden er dog blevet lanceret, men er placeret på en dansk server. Er det et stort problem at den er placeret i Danmark?

Det er et ret stort problem, ja - hvis de søger på "Sider fra X-land" så tager Google først og fremmest udgangspunkt i IP adressen. Hvor i andet du administrerer siden er jo ligegyldigt (that's the beauty of Internet).

Generelt skal du igang med linkbuidling for at få siden op - og selvom det kan lidt længere tid for siden at dukke op i det hollandske Google-index, så smid alligevel et link herinde (eller et andet sted hvor Googlebot tit crawler forbi). Så er du ihverfald igang :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:28

Mikkel Rasmussen:

Hvilket TLD kører sitet på? Altså: Er det et .com eller .nl eller ?

Hvis du har et ikke landespecifikt TLD kan du i Google Webmaster Tools angive, hvilket land du ønsker at målrette mod med dit site. Det kan (næsten) opveje serverplaceringen i DK. Men hvis du kan: Placer sitet på en hollandsk server.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)