Hej Aminoer. Nu er jeg virkelig blevet træt af at sige nej tak til opgaver fordi jeg ikke har kompetencerne til at løse dem for potentielle kunder der kontakter mig. Det er sket alt for meget her på det sidste og nu bliver jeg nød til at få samlet nogle flere kompetencer omkring mig i mit netværk, for at løse de opgaver der kommer ind. Der hvor jeg halter og får mange forespørgsler er på programmering og tilrettelser af de forskellige webshop samt CMS systemer, hardcore PHP og MySQL. Der er jo grænser for hvor meget man kan være ekspert i og jeg har selv valgt at fokusere udelukkende på et par bestemte systemer, som jeg har dedikeret min research og selvudviklingstid til at blive god til at udvikle designs mv til. Jeg søger derfor potentielle samarbejdspartnere i mit netværk som har hver deres kompetencer, til når jeg får forespørgsler på disse områder. Her er en kort liste over hvilke kompetencer jeg meget gerne vil have i mit netværk og som potentielle samarbejdspartnere. Nogle har jeg selv erfaring med, men ønsker professionel assistance til, andre har jeg ingen erfaring med.
(Jeg forventer af en partner at han/hun er i stand til at skille hele systemet ad og samle det igen til perfektion. Typisk vil opgaverne involvere at disse systemer bruges som backbone til et special lavet website/webshop der skrædersyes til kundens specifikationer på i funktionalitet og layout, med de moduler og extensions der findes, så det kræver en meget høj erfaring med systemerne og de plugins/extensions der vil kunne løse opgaverne til kundens specifikationer, ) Jeg vil foretrække enkeltpersoner, der fx arbejder freelance, som jeg selv, da jeg vil foretrække direkte dialog med den person der skal lave opgaverne, dog siger jeg heller ikke nej tak til bureauer, der har evnerne inhouse, hvis der tilbydes dedikeret adgang til programmøren via mail/skype/tlf Der er naturligvis tale om betalt arbejde, hvor vi aftaler fastpriser/time priser i samarbejde med kundens budget og behov. Qua min newbiz aktivitet, vil der også kunne forekomme en del tilbudsgivning, der ikke udmunder i en opgave, så det skal der naturligvis være plads til i samarbejdet. Send mig gerne en PM med jeres top 3 referencer, hvilket system i er dygtige i og fortæl hvad i har løst på opgaven. Håber at høre fra en masse kompetente og ressourcestærke Aminoer. Kun seriøse henvendelser tak. |
Vi leverer whitelabel løsninger til ganske mange web- og reklamebureauer på Joomla.
Uanset hvad du skal lave med Joomla (VM undtaget vi orker det ikke mere - med mindre der er fixes and hacks på eksisterende kunder) så finder du ikke et mere kompetent bureau i det her land (eller de omkringliggende for den sags skyld).
Du kender dem jo nok i forvejen - det gør de fleste som arbejder med Joomla - men ellers kan du se listen over vores websites her:
Du kan kontakte mig på ronni@redweb.dk eller på 23 888 770 (mellem 9:30 og 17:00).