Jeg tilbyder at sætte WP op på din host, skrive indlægs, guide dig igennem backend'en, give dig en forklaring på diverse ting, installere plug-ins m.m.
- Jeg kan også godt sætte et template op, hvis det skulle være :)
Jeg tilbyder at gøre alt dette for KUN 500 kr!
Jeg snakker med jer igennem hele forløbet over skype, og hvis du ikke er tilfreds så skal du ikke aflevere nogen penge. Eller rettere sagt, du får 3 timer gratis, synes du ikke hjælpen er god nok, har du fået gratis 3 timers WP indlæring :)
jeg så denne overskrift på amino.dk Jeg tilbyder at hjælpe dig med Wordpress! GRATIS , jeg synes det er et godt tilbud dog anden tekst i tråden , det skuffer mig
Christianjohn:
Jeg tilbyder at sætte WP op på din host, skrive indlægs, guide dig igennem backend'en, give dig en forklaring på diverse ting, installere plug-ins m.m.
Jeg snakker med jer igennem hele forløbet over skype, og hvis du ikke er tilfreds så skal du ikke aflevere nogen penge. Eller rettere sagt, du får 3 timer gratis, synes du ikke hjælpen er god nok, har du fået gratis 3 timers WP indlæring :)
Mvh. Christian!
Så overskriften på amino.dk blev stærk skuffet over det kostet 500 kr .
Med der er intet der gratis man køber en wordpress og der har man købt 3 timer til suport
Om det er godt tilbud eller ej vides ikke , kender ikke hvilken design du laver , men man tænker sig dog en ekstra gang om før man vælger en der skriver misvisende markedsføring overskrifte, så jeg tror du taber mere end vinder for amino.dk bruger læser da teksten .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows