Hej aminoer, Som i måske allerede ved er jeg og Kristoffer Dorph ved at starte en spændende iværksætter blog, som kommer til at indeholde mange spændende podcasts og blog indlæg fra både kendte og succesfulde iværksættere, samt upcomming iværksættere. I den forbindelse søger vi efter nogle gæste skribenter som kunne have interesse i at lave nogle iværksætter relaterede blog indlæg på siden. Vi kan ikke tilbyde aflønning for arbejdet, men du får fuld credit for dine blog indlæg. Vi håber at nogle af jer friske aminoer kunne have interesse i at lave nogle spændende blog indlæg på siden. Hvis det har interesse kan du sende en mail til kontakt (@) ingrowth.dk eller sende en besked til os her på amino. Ingrowth lanceres den 15 November, tilmeld dig gerne vores nyhedsbrev og få besked når vi åbner. |
Gæste skribenter søges til ny iværksætter blog
- 1

|
Hej Mark, Bump, bump ;-) Jeg er meget interesseret. Kontakt mig evt. på min mail peter@231milesfromberlin.com og lad os tage den derfra - måske min skriblerier kan bruges til noget fornuftigt :-) Mvh |

Hej Peter, Har sendt dig en mail.
|
Hej Mark. Kunne også godt finde på at skrive et indlæg hvis jeg kan finde tid :) Wiig@mfmo.dk |
Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk

Hej Mads, En mail er skudt afsted til dig :) |

Jeg bumper lige |

Jeg bumper lige igen, kunne være vi var heldige at der var et par stykker mere der kunne have interesse |