Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress hjælp! :(

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg håber virkelig at I kan hjælpe mig her, for jeg er sku gået lidt i stå..

Jeg har to problemer som er:

1. Det er som om mine tidligere data bliver gemt - I mine tidligere themes havde jeg forskellige kategorier, men nu har jeg skiftet til et nyt tema med andre kategorier, men når jeg skal fastlægge hvilke kategorier mine indlæg hører under, står de gamle der stadig.

2. Jeg kan ikke ændrer noget forstået på den måde at min sidebar ser anderledes ud(ser ud som på min tidligere tema) og ikke som den skal nu, når jeg fjerner det i widgets sker der intet. Jeg kan ligeledes heller ikke ændrer i sidebar.php under mit temas mappe i filezilla. Der sker heller ikke noget..

What to do?:S Håber i kan hjælpe

Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:03

Problemet er nu at jeg KAN ændrer i sidebar.php - men når jeg leger med widgets i wp-admin wordpress kommer det ikke frem på siden... :S?

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:50

Goddag! :)

Wordpress i sig selv er et MEGET begrænset CMS, med mindre man har forståelse for internetkodning, hvilket de fleste der selv prøver at lave det ikke har. (jeg ved ikke med dig)

Jeg ved ikke helt om jeg forstår dine spørgsmål korrekt, men jeg vil prøve at besvare dine 2 problemer bedst muligt ud for punkterne:

1. De kategorier du har lavet i wordpress sidder fast i selve programmet, hvis du forstår. Indlægs-kategorier hører til under selve wordpress, og ikke det tema du nu har valgt. Disse kategorier finder du under Indlæg -> Kategorier. Her kan du tilføje eller slette de gamle indlægskategorier.

2. Det lyder mærkeligt. Hvis temaet er installeret korrekt, så burde den stemme overens med dit nye tema, og ikke det gamle. Har du prøvet at slette tema-mappen,og installere det igen?

Som sagt er widgets området meget begrænset, og hhv. efter hvilken template du har valgt, kan der være områder der ikke er redigerbare fra selve wordpress, men kun i php-filen.

Håber det hjalp dig videre - hvis ikke er du velkommen til at kontakte mig.:)

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.

Artsi - We indulge in Art.

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)