Hej Aminoer, Jeg er lidt interesseret i at finde nogle gode film som jeg ikke selv har set endnu, og jeg tænkte at ved at finde frem til jeres yndlings film, måtte jeg finde nogle spændene film jeg kan fordrive tiden med, når der ikke er noget at lave. Hvis i gider skrive navn på filmen, genre og evt. et link til en trailer ville det være helt perfekt.. :D Jeg selv har ikke rigtig nogen yndlings film, men derimod mange film jeg syntes godt om. Jeg ser frem til at høre hvad der falder i jeres smag:) God dag. / Mikkel |
Yndlings film..?
Percy Jackson og Lyntyven, som nævnt tidligere, er rigtig god :) Har ikke selv en yndlingsfilm - men mange. Når jeg lige tænker over det, er nogle af dem: American History X The Twilight Saga (jep, I said it) The Lord of the Rings Kick-Ass (Kan HELT klart anbefales!) Resident Evil-serien The Butterfly Effect The Joneses (Genial film! :)) Prince of Persia: The Sands of Time |
The Shawshank Redemption & Fight Club er uden sammenligning mine favoritter! |
Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk
Hej Mikkel, Jeg har lavet en top 10 over de film, som jeg synes er mest inspirerende, hvoraf flere hører blandt mine yndlingsfilm. Der er trailers til dem alle. God jagt :-) De bedste hilsener Tommy |
Hej med dig :-)
Et lidt overset mesterværk synes jeg. Og den der taler mest til mig :'
|
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
De fedeste film! 300 Matrix (alle 3 film) Underworld (alle 3 film, men især den første!) |