Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone / Android App udvikler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger kontakt til en udvikler der kan hjælpe med et forholdsvist simpelt app, alt efter hvilken prisklasse det løber op i. Nogen der kan anbefale en man burde tage kontakt til?

Mvh.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:34

Prøv www.mobilecansave.com 

Fra KBH
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:43

Afhængig af det du skal have udviklet, skal du huske at nogle App's folk er villige til at lave arbejdet og først få betaling senere. Dette kan f.eks. bruges hvis du ønsker at tage penge for dine App's. I fastsætter prisen (f.eks. 10 kr.) og aftaler et mindre startbeløb til App-udvikleren og herefter har I aftalt en procent-del, som App-udvikleren får, for hver App der bliver solgt..

På den måde kan man komme billigere igang, og alle parter føler de får noget ud af det.
(Jeg siger ikke at dette er den rigtige måde at gøre det på. Men pga. manglende kapital lige nu, har vi valgt at kigge på denne løsning i vores firma.)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 14:48

Jeg kan muligvis godt hjælpe.

Jeg har en IT virksomhed i Thailand med et stort netværk af samarbejdspartnere, hvor jeghar nogle partnere fra Canada som udvikler android App's.

Send mig evt. en mail med dine specs til applikationen, så vil jeg finde ud af hvad det skal koste.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms(at)vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)