Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino tilbud: SEO 2.0 til halv pris!

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Så en "pocket bog" er det ikke. Men jeg synes faktisk ikke den er værre end så mange andre tykke bøger jeg har stående om f.eks. programmering.

Jeg synes det er fint med en tyk bog, så længe der samtidigt er kvalitet, og det siger rygtet jo at der er Wink

Og leveringstiden kan heller ikke klandres. Jeg bestilte kl. 13.30 igår og modtog bogen kl. 8.30 imorges. Der er ikke mange ekøbmænd, der gør det hurtigere...

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:36

Så ser jeg frem til en weekend med svigermor (Hvis bogen da når at komme inden Big Smile)

Det er nu mere hyggeligt at læse en bog i sofaen, end foran computeren.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:58

Erik Pilgaard Hejlskov:
Og leveringstiden kan heller ikke klandres. Jeg bestilte kl. 13.30 igår og modtog bogen kl. 8.30 imorges. Der er ikke mange ekøbmænd, der gør det hurtigere...

Mange tak :)
Jeg er selv skide utålmodig, så jeg forsøger at ekspedere alle bøger så hurtigt jeg kan.

> Så ser jeg frem til en weekend med svigermor (Hvis bogen da når at komme inden Big Smile)

Din bestilling kom lidt forsent ind i dag til at nå at komme med dagens post - men den bliver sendt i morgen, så du skulle meet gerne have den torsdag eller senest fredag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00

Hej Mikkel.

Først og fremmest fint tilbud, tak for det. Har lige et par spørgsmål:

Er der nogen video eller lydfiler i e-bogen, som man i så fald går glip af, hvis man køber den trykte version?

Hvilken indbinding har bogen?

Hvordan med forsendelse hvis man bor udenfor DK (i dette tilfælde Sverige?) Går ikke ud fra at der er taget højde for evt. ekstra forsendelspris i prisen?

På forhånd tak og hav en dejlig aften.

~ Amaris

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:22

Amaris Charvell:
Er der nogen video eller lydfiler i e-bogen, som man i så fald går glip af, hvis man køber den trykte version?

Nej, der er ikke direkte knyttet lyd- eller videofiler til bogen - hverken i den ene eller den anden version. Jeg har gennem tiden lavet lidt forskellige videoer, men de fleste kan du finde på YouTube, Vimeo og min blog.

Amaris Charvell:
Hvilken indbinding har bogen?

Den ligner lidt de tykke programmringsbøger du måske kender. Så den har ikke samme tykke indbinding som en fin roman - det ville have gjort den både alt for stor, tung og dyr at producere. Med så mange sider er den i forvejen i den noget dyre ende at trykke :)

Amaris Charvell:
Hvordan med forsendelse hvis man bor udenfor DK (i dette tilfælde Sverige?) Går ikke ud fra at der er taget højde for evt. ekstra forsendelspris i prisen?

Forsendelse tillægges alle priser på sitet - uanset rabat eller ej på bogen. Prisen for fragt følger Post Danmarks priser og beregningen sker på bestillingssiden, når du har tastet din adresse ind. Desværre er det ret dyrt at sende pakker til udlandet - jeg ville ønske det var anderledes.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44

Hej igen Mikkel og tak for det hurtige svar.

Havde jo håbet på noget hardback, især med så stor en bog, men ved godt at det er lidt mere omkostningsfuldt. Så må jeg bare passe godt på den og ikke ligge og rode alt for meget rundt med den i sengen, hehe.

Den er nu alligevel købt og bestilt. Har dog blot bestilt til min arbejdsplads, da jeg godt kunne se at der var ca. 150 kroners forskel i fragtprisen. Og jeg havde nok ikke modtaget den før fredag aften alligevel. Glæder mig til at læse den.

~ Amaris

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 09:54

Mikkel deMib Svendsen:

Martin Hegelund Møller:
Argh, så fik du mig alligevel. Endelig fik jeg den købt. :-)

Jeg er SEO'ens svar på en bedemand - jeg får jer alle til sidst :)

Ja, så må man jo hellere overgive sig med det samme! Bestilling foretaget og venter nu i spænding.

Bliver spændende at se om posten kommer med sækkevogn, når den tunge bog skal leveres Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:26

Martin E. Jensen:
Bliver spændende at se om posten kommer med sækkevogn, når den tunge bog skal leveres Big Smile

Ja, det er i hvert fald godt, at det ikke er skraldemændene der skal dele den ud - for jeg tror den overstiger den vægt som de har lov til at løfte på :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:58

Min første tanke da jeg så indlægget var: "Fin samling af salgklicheer, special price for you, kun få stk. tilbage osv.", min næste tanke var: "Den skal jeg da ha'" så den er hermed bestilt.

:-)
/Brian 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:12

Brian Reinhold Jensen:
Min første tanke da jeg så indlægget var: "Fin samling af salgklicheer, special price for you, kun få stk. tilbage osv.", min næste tanke var: "Den skal jeg da ha'" så den er hermed bestilt.

Der er som regel en god grund til at klichéer bliver til klichéer - nemlig at de virker ...
Og den virkede da også på dig, kan jeg høre :)

Jeg har lige sendt nyhedsbrev ud, hvor tilbudet også er annonceret, så nu er der kommet endnu mere fart på bestillingerne. Og det er ikke engang bare løgn og salgsgas. Så jeg tror ikke dette tilbudslager holder mange dage endnu ...

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)