Hej Helle! Jeg synes kun det er fedt at du kommer med noget kritik og nogle forslag til hvad der kan gøre siden bedre. Jeg kan godt lide ideen med gæstebloggere, men er ikke helt sikker på at jeg ved hvad du mener med, at du gerne vil høre mere om de danske designere/brands! Er det fordi du mener, at det vil fungere bedre som en traditionel blog, end en side for mode-nyheder?
Hej Fashion Seller Det lyder som om du er vores målgruppe, så har du nogle ideer til hvad du ellers synes kunne være interessant at læse på siden?
Jamen en masse skøve historier fra alle de største mærker... Der har i en målgruppe, som ik bliver dækket i DK!
Evt med en masse updateringer med nye varer fra disse brands. PT er man jo nødtil at lure med på Purseforum, og det kunne jo være fedt med en dansk side!
Jeg kan godt lide ideen med gæstebloggere, men er ikke helt sikker på at jeg ved hvad du mener med, at du gerne vil høre mere om de danske designere/brands! Er det fordi du mener, at det vil fungere bedre som en traditionel blog, end en side for mode-nyheder?
Jeg mener egentlig bare at det kunne være fedt hvis designerne kom ind som gæstebloggere - og fortalte om deres job. Hvordan finder de ud af hvad moden bliver næste sæson... Hvor får de inspiration fra... Hvordan bliver næste sæson... Hvor mange arbejder i deres hus... Hvilke modemesser deltager de i... familieliv og designerjob... osv....
I princippet kunne det også være artikler - men synes bare det bliver mere personligt hvis de blogger selv :·)
Kender ikke de to herrer selv - men jeg er da sikker på at de kan »købes« til arbejdet - det er jo sådan nogle ting de lever af :·) Du kan i hvert fald finde Jim Lyngvild på facebook.
Tøj stilen ser jeg ikke tit , kvinder kan tit gå i noget lidt frækt , med alle de trends jeg så er modemesse tøj på siden , det afspejler ikke, hvad jeg ser normalt på gaden
Hvor er det tøj som vi mere normale går i , eller er det kun det dyrere trends der lanceres på siden ?
Hvad koster sådan noget tøj vis skal købe , det kunne jeg ikke finde ud ad
Kunne der ikke være et links direkte , hvor man kan shoppen de forskellige vare
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg er lidt usikker på hvad det er du mener! Er det selve siden - eller er det magasinet?
Hjemmesiden er som udgangspunkt dedikeret modenyheder/gossip, mens magasinet handler mere om shopping!
Alle items vist i magasinet er netop tilknyttet et link til direkte shopping, som du efterspørger. Tingene på hjemmesiden er mere overordnede nyheder frem for konkrete produkter, og er derfor ikke tilknyttet links til køb, pris eller lignende!
Det jeg er usikker på er, om det er flere konkrete produkter på selve siden du efterspørger, eller billigere mere mainstream produkter i magasinet? Eller er det begge dele?
Når du siger, at du savner at se tøj, som det du ser på gaden, hvad tøj er det da du søger?
Er det H&M? Danske designere? Urban Outfitters?
I magasinet er der netop som du siger rigtig mange dyre designer brands, men der er også mange items fra Topshop og Asos, netop for at lave et miks mellem det dyre og det lidt billigere, og da magasinet fokuserer på e-shopping, har vi valgt at tage udgangspunkt i de brands, der har det største og bedste udvalg online og på det punkt overgår Topshop klart H&M, hvis online store ikke ligefrem er prangende!
Jeg håber virkelig, at du vil uddybe din kritik noget mere :-)