Puuu ha... Og jeg troede vi havde fået lavet et fantastisk site
Først og fremmest tak til jer alle for jeres svar.
Der er ALT ALT for mange elementer, der alle råber: Se her, nej se HER..... nej, nej, det er HER du skal se.
Hej Christian
Jeg kan godt følge dig i ovenstående. Og det er meningen at der skal være MEGET, netop fordi det skal være bredt til at kunne være en "portal".Går man ind på (nu sammenligner jeg med de store :)) yahoo, jubii, berlingske etc. er der også "meget".
Meeeen det skulle helst ikke virke forvirrende, men gerne at de besøgende føler at de er inde i en bred portal, og ikke en lille "hobby-hjemmeside"

Alle de bannere i bunden bryder jeg mig heller ikke om.
Hej Belliz,
Der ligger en en ret god forklaring bag de bannere :) Vigtigst af alt... De bannere kan og vil vi ikke fjerne, for det er nærmest sitets eneste indtægtskilde. Jeg mener der er 15-16 forskellige banner der kører random de 6 forskellige placeringer. At lave ét langt banner vil desværre ikke være en god løsning, da det vil være utilfredsstillendefor den enkelte annoncører at blive vist hver 16. gang.
Meeen.. jeg er enig med dig i flash bannerne..

Der er for meget bevægelse og det forstyrrer. Vi har planer om løbende, når perioden udløber for annoncørerne, at lave mere simple bannere, der passer ind i vores design.
jeg bliver nærmest stresset af at gå ind på siden.
Hej Rene, :)
Jeg du skulle jo helt ikke blive stresset af at gå ind på mit site :)) Sofiamanning.dk er helt klart et flot site, men ikke en portal. Det er det jeg vil opnå. Om jeg er helt ved siden af, ved jeg ikke

Måske det bare er min skærm, men jeg skal scrolle for at se hele siden, ikke meget, men det gør at helhedsindtrykket bliver ufuldend....... forstår du hvad jeg mener?
Hej Kristine,
Jeg forstår udmærket godt hvad du mener.. Jeg kører en meget høj opløsning på min skærm, så det problem kunne jeg ikke se. Tjekkede på en anden skærm, og har nu fået
grafikeren til at rette det.. Det ser bedre ud nu, ik?

Inden det nye design blev "besluttet og tegnet" har vi lavet en del research, netop om hvordan en "portal" skal være. Jeg går ind på yahoo, der er verdens mest besøgte site, og ser "rod", men spændende "rod". Jeg får lyst til at finde rundt derinde. Berlingske.dk, som jeg bruger dagligt.. Også en masse rod.. Men spændende læsning.. Indholdet er det vigtigtste efter min mening...
Meeeen... Nu er jeg jo begyndt at blive i tvivl, om vi (tre personer) har et heeeelt forkert indtryk af hvordan en portal skal være, nu når jeg bliver haglet ned af jer

hmmm.... Umiddelbart er højre-menuen det eneste, der kan "gemmes væk". alt det andet er vigtigt, og det skal være på forsiden.. Så hvordan får vi nu det til at hænge sammen... Nogle ideer?