Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site - Hvad synes du?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Indenfor nogle dage (gerne imorgen) lancerer vi det nye design/site af www.stressterapi.dk.

Vi har tilføjet en del nyt og siden har med det nye design et bedre overblik (mener vi selv).

Hvad synes I om det nye design? Det ligge her: www.stressterapi.dk/menu og der er stadig et par ufærdige punkter. Se venligst bort fra dem :)

Derudover overvejer vi at droppe "Stress af med et spil", der er til at finde på forsiden af det gamle design, da det "nok" giver et mindre seriøst billede af portalen. Hvad synes I?

Jeg vil gerne bede om jeres kommentarer generelt til det hele, indhold, design, opsætning etc.

På forhånd tak

mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:28
Efter et hurtigt kig så synes jeg personligt at den virker lidt stressende. (he he)

Det er ikke sikkert at man kan undgå det men den er godt fyldt ud med links og tekst og billeder over det hele og det kan godt virke lidt uoverskueligt.

Jeg vil foreslå færre billeder i toppen ud over logo. Måske et enkelt afslappende billede istedet for de 4.

Måske kunne man minimere alle de links til højre til et hovedpunkt som hedder "Om stressTerapi.dk"

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 15:40
Jeg er ganske enig. Øjnene flakker rundt, da de ikke kan fokusere på en ting ad gangen, fordi der er så mange indtryk i form af billeder. En mere overskulig forside vil hjælpe meget , da farverne er gode og rolige.
Fanebladene kunne måske laves som links ude i højre side i stedet for i midten

Anders

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:41

Dato: 16-01-2007 15:28:25 Forfatter: tip

Efter et hurtigt kig så synes jeg personligt at den virker lidt stressende. (he he)

Det er ikke sikkert at man kan undgå det men den er godt fyldt ud med links og tekst og billeder over det hele og det kan godt virke lidt uoverskueligt.

Jeg vil foreslå færre billeder i toppen ud over logo. Måske et enkelt afslappende billede istedet for de 4.

Måske kunne man minimere alle de links til højre til et hovedpunkt som hedder ''Om stressTerapi.dk''

Hej og tak :)

Det gamle design havde netop ikke særlig mange menupunkter, men så ikke seriøst nok ud. Derfor vi har valgt at "fylde" mere på af indhold. Hvad synes du så om det gamle design? :)

Ja, billederne i toppen har vi faktisk overvejet at skifte ud med "den glade mand med armene i vejret" du kan se i det gamle design..

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:21
Hej William.

Jeg er 100% enig med Anders og Tip.

Du begår en af de klassiske fejl, som der desværre er rigtig mange, der begår.

Man bliver totalt rundt på gulvet når man kommer ind på hjemmesiden.

Det virker nærmest panisk...det stik modsatte signal af at stresse af.

Der er ALT ALT for mange elementer, der alle råber: Se her, nej se HER..... nej, nej, det er HER du skal se.

Man aner ikke hvad det er du vil med hjemmesiden ved at se på forsiden.... og man orker ikke at finde ud af det.

Jeg vil desværre sige, at det er en om''er.

Du bliver NØDT til at lave en konsistent navigation/struktur, som kan indeholde hele indholdet af din hjemmeside.

En navigation, som brugerne kan stole på.

Og så kan du trække LIDT af informationen frem på forsiden som appetitvækker.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 09:53
Flotte farver - dem kan jeg godt lide og selve sammensætningen. Men jeg vil sige, som de andre - alt for mange ting på alt for lidt plads. Hvis du gør midterpanelet lidt mere clean. Flytter nogle af alle de tekster og bokse og måske bare lave én enkelt boks og så noget simpelt grafik.

Alle de bannere i bunden bryder jeg mig heller ikke om. Alt for meget bevægelse, grimme skrifttyper og forskellige farver og billeder på ét sted. Hellere ét langt bannere i nogenlunde samme farver som passe i DIT design og så bare nogle større skrifter i f.eks. Arial - så bare skriv URLen og måske et lille billede der henviser til de 6 forskellige sider.

Men ikke alt det flash - det er sjældent det ser pænt ud. Efter min mening :-)

Men meget bedre end før.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:03
Hej William

Jeg må helt klart tilslutte mig de øvrige - jeg bliver nærmest stresset af at gå ind på siden.

Et forslag var at du kunne på at se på følgende side - den skaber ro, og så kan du nemt finde de ting du gerne vil - i mine øjne er det du ønsker jo at skabe ro hos den enkelte som besøger dit site: www.sofiamanning.com - et site jeg forøvrigt kan varmt anbefale.

Håber du kan bruge det til noget William.

Mvh.
René

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:13
Hej William.

Jeg må desværre tilslutte mig de andre her i tråden.

Kan faktisk bedre lide den gamle side.

Især de flash der er i bunden er distraherende. Derudover er der for mange små kasser med informationer jeg skal tage stilling til.

Måske det bare er min skærm, men jeg skal scrolle for at se hele siden, ikke meget, men det gør at helhedsindtrykket bliver ufuldend....... forstår du hvad jeg mener?

Kender ikke http://www.sofiamanning.com/ som René henviser til men det er en flot og rolig side at se på.

Kristine

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:19
Puuu ha... Og jeg troede vi havde fået lavet et fantastisk site

Først og fremmest tak til jer alle for jeres svar.

Der er ALT ALT for mange elementer, der alle råber: Se her, nej se HER..... nej, nej, det er HER du skal se.

Hej Christian

Jeg kan godt følge dig i ovenstående. Og det er meningen at der skal være MEGET, netop fordi det skal være bredt til at kunne være en "portal".Går man ind på (nu sammenligner jeg med de store :)) yahoo, jubii, berlingske etc. er der også "meget".

Meeeen det skulle helst ikke virke forvirrende, men gerne at de besøgende føler at de er inde i en bred portal, og ikke en lille "hobby-hjemmeside"

Alle de bannere i bunden bryder jeg mig heller ikke om.

Hej Belliz,

Der ligger en en ret god forklaring bag de bannere :) Vigtigst af alt... De bannere kan og vil vi ikke fjerne, for det er nærmest sitets eneste indtægtskilde. Jeg mener der er 15-16 forskellige banner der kører random de 6 forskellige placeringer. At lave ét langt banner vil desværre ikke være en god løsning, da det vil være utilfredsstillendefor den enkelte annoncører at blive vist hver 16. gang.

Meeen.. jeg er enig med dig i flash bannerne..  Der er for meget bevægelse og det forstyrrer. Vi har planer om løbende, når perioden udløber for annoncørerne, at lave mere simple bannere, der passer ind i vores design.

jeg bliver nærmest stresset af at gå ind på siden.

Hej Rene, :)

Jeg du skulle jo helt ikke blive stresset af at gå ind på mit site :)) Sofiamanning.dk er helt klart et flot site, men ikke en portal. Det er det jeg vil opnå. Om jeg er helt ved siden af, ved jeg ikke

Måske det bare er min skærm, men jeg skal scrolle for at se hele siden, ikke meget, men det gør at helhedsindtrykket bliver ufuldend....... forstår du hvad jeg mener?

Hej Kristine,

Jeg forstår udmærket godt hvad du mener.. Jeg kører en meget høj opløsning på min skærm, så det problem kunne jeg ikke se. Tjekkede på en anden skærm, og har nu fået grafikeren til at rette det.. Det ser bedre ud nu, ik?

Inden det nye design blev "besluttet og tegnet" har vi lavet en del research, netop om hvordan en "portal" skal være. Jeg går ind på yahoo, der er verdens mest besøgte site, og ser "rod", men spændende "rod". Jeg får lyst til at finde rundt derinde. Berlingske.dk, som jeg bruger dagligt.. Også en masse rod.. Men spændende læsning.. Indholdet er det vigtigtste efter min mening...

Meeeen... Nu er jeg jo begyndt at blive i tvivl, om vi (tre personer) har et heeeelt forkert indtryk af hvordan en portal skal være, nu når jeg bliver haglet ned af jer  hmmm.... Umiddelbart er højre-menuen det eneste, der kan "gemmes væk". alt det andet er vigtigt, og det skal være på forsiden.. Så hvordan får vi nu det til at hænge sammen... Nogle ideer?

Mvh

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:23
Hej William

Vi danskere elsker enkelhed. Det er en del af vores kultur.

Vi har brug for at kunne oveskue situationen... at have kontrollen.

Føler vi, at vi mister kontrollen, så er vi smuttet.

Og det føler vi, når vi får alt for mange valgmuligheder præsenteret på alt for mange forskellige måder.

Der er intet galt med at have meget indhold på et website.

Det, der er galt er, når man har 6-7 forskellige måder at organisere indholdet på.... på een gang.

Det forvirrer.

Man leder febrilsk efter en form for struktur.... som ikke findes.

Kan man som besøgende ikke finde hoved eller hale i, hvad der er hvad, så er man fortabt inden man er startet.

Hvis det er en portalt, så FORTÆL folk at dette er en portal. Så får du ligesom tunet folks "mind-set" ind på, hvad din hjemmeside drejer sig om.

Folk tror jo, at det er en traditionel hjemmeside og at du har noget, du gerne vil fortælle dem; men de kan slet ikke finde hoved eller hale i HVAD du vil fortælle.
Håber, du kan bruge det til noget....

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)