Hej Christian, Tak for din mail. Jeg lægger ikke skjul på at det er en portal/guide, hvor man skal kunne finde alt mellem himmel og jord vedr. stress. Dertil kommer at vi er Danmarks største netværk med stressbehandlere.. Sitet blev lanceret d. 1. oktober og pga den hurtige udvikling, har vi været nødt til at lave et nyt site, selvom vi egentlig var glade for det gamle. Men vi har indgået nogle forskellige samarbejdsaftaler, fået enkelte store kunder pr. 1. febr. i forbindelse med en stress folder og artikler vi skal skrive etc. Derfor var den gamle portal ikke "god nok". Ja, det er egentlig lidt svært at forklare.. Men vi skal egentlig have "orden i rodet".. Dvs. Man skal kunne finde alt i rodet.. De stressramte skal vide at det er "stedet" man besøger, for at få info, råd og hjælp, når man har stress... Inden vi satte os ned og skulle "tegne" det nye site, var min inspirationskilde egentlig yahoo.. og også berlingske, politiken, jp osv.. For jeg synes de har "orden i rodet"... Er det til at forstå?? ![]() ![]() Summa summarum.. Det er ingen hemmelighed, at vi er en portal.. Tværtimod.. Vi vil kendes som "Stress portalen" hvor alt er til at finde.. Og tør jeg skrive det her... ![]() ![]() Så får jeg nok høvl herinde :)) Er der virkelig ikke en eneste der har noget ros? ![]() |
Hej William
Hvor er det synd. Vi/jeg skriver jo ikke dette for at jorde jeres initiativer. Vi gør det, fordi vi gerne vil hjælpe dig/jer til success. Og så bliver en spade kaldt for en spade. Det er den ENESTE måde, vi kan kommunikere effektivt.
Internettet bliver en hårdere og hårdere "arbejdsplads" for hvert år der går.... og kun de bedste vinder.
Vi herinde på Amino har en KÆMPE fordel af at kunne trække på hinandens erfaring; men så må vi også være indstillet på at få nogle "prygl" en gang imellem. Jeg har også fået mine
.

Bare husk, at når du får prygl, så er det fordi der er folk, der rent faktisk bekymrer sig om dig og vil hjælpe dig, med den viden de har. Problemet er, når nogen skriver og ikke får nogen respons overhovedet.
Jo, William der er heldigvis masser at rose:
Det er et flot banner.
Det er et flot banner.
Det er godt, at I er konsekvente med farverne og stilen.
Det er flotte billeder
Det er en flot venstre menu.
Det er en flot skrifttype
Det er et flot faneblads-system
Dine 2 store tabeller med indhold er velpropotionerede.
Dine blokke i højre side ser fine ud.
Det er nogle flotte, ensartede bannere, du har kørende i bunden.
Altså: Dine elementer fejler (næsten - de der kugler i toppen stresser mig) INTET.
Problemet er udelukkende, at der er ALT for mange FORSKELLIGE elementer, som alle sammen skal være der på een gang.
Det virker næsten som om, at I er faldet over en eller anden skabelon side og har været benovet over, hvor mange forskellige måde man kan hælde info på forsiden.... og så har I ikke kunnet bestemme jer.
HUSK: Content is KING (ok.... så også keywords da
). I er bange for at kede folk. Det skal I ikke være. Tag f.eks min egen www.EffektivMarkedsfoering.dk. Den er er enkel, grænsende til det kedelige; men via min Tracer kan jeg se, at den fungerer forrygende..... fordi den er til at finde ud af.

Jeg siger ikke, at jeres hjemmeside skal være lige så konservativ som min. Med tiden vil www.EffektivMarkedsfoering.dk nok snarere nærme sig din.... men IKKE med alle de navigationsmuligheder.
Håber, at du kan bruge det til noget.
Venlig hilsen,
Christian