Dato: 1/18/2006 2:40:00 PM Forfatter: Ide fyldt
Hej Jeg er ny amino, og dette er mit første indlæg. Jeg kaster lige en rulle marie kiks (tude kiks) til dig James.
Jeg var i MLM for ca. 4 år siden (ACN), og hoppede af efter 3 uger, det gik hurtigt op for mig at pengestrømmen var rettet den forkerte vej, nemlig ud af min lomme.
Jeg betalte 4000,- + moms, for start pakken, og efter følgende 500,- +moms for visit kort, (man måtte ikke lave sine egne).
Der var en lang række forhold der gjorde at der ville gå meget lang tid før jeg bare var over nul-linien.
MLM har generelt den kedelige tendens på nettet, at de lokker med 'ikke opstartet i danmark endnu', hvilket i 99 % af sagerne er usandt. Og det er som regel aldrig til at se hvad de sælger, hvilket gør det suspekt og utroværdigt.
Mit råd er lad jer ikke friste af drømmen om hurtig og nem rigdom, det er kun de øverste i hirakiet der scorer kassen.
;-))
Hej Ida
For 4 år siden kostede det åbenbart 4000,- kr. + moms (5000,- DKK) for at blive ACN-repræsentant - og man kunne således tjene pengene "tilbage igen" i form af en "Kvik Start"-kundebonus, hvor kravet var 20 fastnetkunder med fast forvalg inden for 30 dage.
I dag år 2006 koster det 3000,- + moms (3750,- DKK) at starte op - og kravet til "Kvik Start"-kundebonus er skrumpet ind til sølle 10 fastnetkunder med fast forvalg samt abonnement, hvilket giver en belønning på 3750,- + moms (4687,50 DKK) - altså et muligt overskud på 750,- kr. + moms (937,50 DKK) inden for 30 dage.
Så det ER altså muligt hurtigt at tjene nogle penge igen, hvilket selvfølgelig kun sker via kundeformidling.
Mange kunder = Stor KundeBonus.
Få kunder = Lille KundeBonus.
Ingen kunder = Ingen KundeBonus.
Ida gav op efter ca. 3 uger - og fik således INGEN KundeFormidlingsBonus.
Lidt ærgerligt at du ikke nåede at give op efter 13 dage, da der er 14 dages fuld fortrydelsesret...!?
Man kan så undre sig over, at du allerede INDEN 3 uger havde bestilt visitkort - og så bagefter bare gav op...!?
Efterfølgende havde du et helt år til at "få skuden rettet op" inden licensen skulle fornyes - men dette benyttede du dig heller ikke af...!?
For licensafgiften tager ACN sig af fakturering og opkræving hos kunderne samt selvfølgelig alt vedrørende kundeservice og repræsentantservice.
Med ACN's introduktion af mobiltelefoni i februar/marts måned 2006 bliver det endnu nemmere at optjene KundeBonus via ACN's kundeformidlingskoncept.
God vind fremover...!?
----------------------------------------------------------------------------------
"Succesen ligger ét skridt på den anden side af nederlaget."
"Kvittere vinder aldrig - og vindere kvitter aldrig."
"Selv i ordbogen kommer arbejde før end succes."
"At gøre ingenting tager så lang tid, så man ikke når noget som helst andet."
"Der findes en visdommens vej, det er den, som bør være let at huske.
Dum dig, dum dig og dum dig igen, - men mindre og mindre og mindre."
"Det gælder om at få alle vanskeligheder med. For man skal ikke udenom men igennem."
|
Dato: 1/18/2006 2:40:00 PM Forfatter: Ide fyldtHej
Jeg er ny amino, og dette er mit første indlæg. Jeg kaster lige en rulle marie kiks (tude kiks) til dig James.
Og hej Ide fyldt
Sikke en debut. Du skulle lige genere mig allerede efter din anden sætning her på siden... jeg ved sørme ikke om jeg skal være beæret eller fornærmet. At du så efterfølgende stiller op med dit eget helt store violinspil er jo bare herligt. ![]()
Jeg ved at du naturligvis er blevet MEGET klogere på branchen efter de 4 år og da det kun tog dig 3 uger at gennemskue hele komplottet, så må du jo i dag være fyldt til bristepunktet med en masse viden, knowhow og bitre erfaringer fra de talrige timer du har brugt på, at undersøge denne branche sønder og sammen.
Når du er så velargumenterende og saglig i din fremtoning, så kan jeg ikke gemme mig bag et svagt argumenter som at; du bare ikke havde hvad der skulle til for at opnå succes, for selvfølgelig er det da ACN''s skyld, at DU ikke fik succes. Selvfølgelig er det da fordi at MLM branchen er fordægt, at DU ikke kunne finde ud af at håndtere den. - Det er jo ikke DIG der er noget galt med... det er DEM!
I øvrigt vil jeg gerne bakke dit råd op om, at folk ikke skal lade sig friste af "drømmen om hurtig og nem rigdom". Men egentlig tror jeg ikke at der er mange der vil tage dette råd til sig - for de fleste anser det som værende en anelse blåøjet faktisk at tro på dette og du skal da i øvrigt lige have ros for, at du tør frem og indrømme at du faktisk lod dig vildlede på denne måde i sin tid.
Der skulle jo arbejdes for det ikke sandt...? Ej hvor snyd! ![]()
Velkommen til forresten.
Mvh.
James